ken9 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Het Grote MidnightClub: LA Thropies Vragen Topic noteer de thropie goed en stel de vraag duidelijk! Bewerkt: 4 november 2008 door ken9 Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Tsja ik wil ook wel weten hoe en zo heb ik nog een heleboel anderen Thropies die ik niet snap. Ik heb nu 6 MCLA Thropies. Reageren
ken9 Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Tsja ik wil ook wel weten hoe en zo heb ik nog een heleboel anderen Thropies die ik niet snap.Ik heb nu 6 MCLA Thropies. moet je hier posten welke je niet snapt en die uitgelegt worden zet ik in de hoofdpost dat we uiteindelijk weten hoe je alle moet halen en mss kan ik je wel helpen met die je niet snapt ik zal maar beginnen Neither Bird Nor Plane - travel 1020 Feet in a single jump bij wel jump/ramp kun je deze halen? Bewerkt: 4 november 2008 door ken9 Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Tsja ik wil ook wel weten hoe en zo heb ik nog een heleboel anderen Thropies die ik niet snap.Ik heb nu 6 MCLA Thropies. moet je hier posten welke je niet snapt en die uitgelegt worden zet ik in de hoofdpost dat we uiteindelijk weten hoe je alle moet halen en mss kan ik je wel helpen met die je niet snapt ik zal maar beginnen Neither Bird Nor Plane - travel 1020 Feet in a single jump bij wel jump/ramp kun je deze halen? bij wel jump/ramp Weet je misschien ook hoe ik dit kan doen ?? of waar die jumps staaN?? Reageren
Rullez Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Tsja ik wil ook wel weten hoe en zo heb ik nog een heleboel anderen Thropies die ik niet snap.Ik heb nu 6 MCLA Thropies. moet je hier posten welke je niet snapt en die uitgelegt worden zet ik in de hoofdpost dat we uiteindelijk weten hoe je alle moet halen en mss kan ik je wel helpen met die je niet snapt ik zal maar beginnen Neither Bird Nor Plane - travel 1020 Feet in a single jump bij wel jump/ramp kun je deze halen? bij wel jump/ramp Weet je misschien ook hoe ik dit kan doen ?? of waar die jumps staaN?? Dat is zijn vraag. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Tsja ik wil ook wel weten hoe en zo heb ik nog een heleboel anderen Thropies die ik niet snap.Ik heb nu 6 MCLA Thropies. moet je hier posten welke je niet snapt en die uitgelegt worden zet ik in de hoofdpost dat we uiteindelijk weten hoe je alle moet halen en mss kan ik je wel helpen met die je niet snapt ik zal maar beginnen Neither Bird Nor Plane - travel 1020 Feet in a single jump bij wel jump/ramp kun je deze halen? Zie dit topic eens Bewerkt: 29 december 2008 door DaRick1993 Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik wou geen nieuw topic openen, daarom een dubbelpost Hoe kan je deze trophy's krijgen in midnight club los angeles Getting Off the Bench: Enter an online cruise and join a proposed race. Who Made This?: Enter a Race Editor Race online. Alvast bedankt voor jullie reacties. Reageren
Rullez Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Dit is erg simpel ga in een cruise van iemand anders online en zorg ervoor dat de hoster een race opstart. Dan heb je de eerste trophy al binnen. De tweede weet ik niet zeker, maar maak zelf een cruise aan en zorg dat er minstens een iemand bij jou in de server zit. Maak dan zelf een race parcour. En dan hoor je de tweede trophy ook binnen te hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.