FerryN Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Hallo, Ik kan niet fatsoenlijk .avi's bestanden meer kijken, terwijl het eerst wel ging. Als ik een .avi bestand met mijn ps3 wil bekijken, krijg ik zwart-wit beeld, als ik de XMB open, is ook alles in zwart-wit. Het lijkt alsof hij op een andere frequentie springt, ik heb zelf al van alles geprobeerd maar niks helpt. Ik heb eerder wel gewoon kunnen bekijken met kleuren etc., ik heb de instellingen ook gereset, maar ook dat hielp niet. En kan ik met mediaservers ook uit een andere map films/muziek ofzo kijken/luisteren? Alvast bedankt . Edit, ik gebruik een 4:3 tv met dat scartblokje, en in Idle en Games doet ie het wel gewoon goed, dus het is alleen bij .avi bestanden. Later, Bewerkt: 4 november 2008 door FerryN Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Volgens mij had ik zoiets al eerder gehoort op het forum. Toen lag het er dacht ik aan dat door een firmware update alles 60hertz is geworden en dus niet meer voor oudere tv's. Volgens mij was er geen oplossing voor, maar dat weet ik niet zeker meer. EDIT: Hierzo was het topic dus te zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=85910 Bewerkt: 4 november 2008 door IV trailer Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Heb je een PAL of NTSC (amerikaanse) tv? Heb je de officiele kabel of een PS2 of gekochte RGB kabel? (Dus zonder de 3 kabeltjes in het scart blokje.) Doen DVD's het wel? Reageren
FerryN Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Volgens mij had ik zoiets al eerder gehoort op het forum. Toen lag het er dacht ik aan dat door een firmware update alles 60hertz is geworden en dus niet meer voor oudere tv's. Volgens mij was er geen oplossing voor, maar dat weet ik niet zeker meer.EDIT: Hierzo was het topic dus te zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=85910 Hmm, ja, de mijne kan zoals 60hz als 50hz(bij de xbox 360 krijg ik dan wel kleiner beeld) draaien, maar bij een demo, ik weet niet meer welke had ik dit ook. Heb je een PAL of NTSC (amerikaanse) tv? Heb je de officiele kabel of een PS2 of gekochte RGB kabel? (Dus zonder de 3 kabeltjes in het scart blokje.) Doen DVD's het wel? Deze tv is volgens mij gewoon in Nederland gekocht, en mijn PS3 is pal, tevens doen dvd's het weer wel, en ik gebruik de kabels die bij de ps3 zijn gelevert. Dit is wel vreemd, ik kan geen enkele Southpark en Family Guy filmpjes bekijken, maar wel Childs Play in kleuren, terwijl deze ook .avi is. En bedankt voor de snelle reacties . Bewerkt: 4 november 2008 door FerryN Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ik had ook zoiets met me PS2 op een heel oude tv (uit 1992 ofzo), als ik dan een NTSC game of film bekeek, kreeg ik zwart-wit beeld, misschien is het een NTSC film ofzo? Reageren
FerryN Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ik had ook zoiets met me PS2 op een heel oude tv (uit 1992 ofzo), als ik dan een NTSC game of film bekeek, kreeg ik zwart-wit beeld, misschien is het een NTSC film ofzo? Maar zoals je al misschien las heb ik die filmpjes wel ooit kunnen bekijken met normale kleuren. Ik denk dat het aan een firmware ligt, want anders kan niet. Ook als ik ze via de mediaserver bekijkt is het precies hetzelfde, zowel als ik hem op de hardeschijf kijk. Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Het zal helaas inderdaad het probleem van IV trailer zijn, jammer maar helaas 55 CM tv kopen? 30 euro, daar doen ze het wel op Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Het zal helaas inderdaad het probleem van IV trailer zijn, jammer maar helaas 55 CM tv kopen? 30 euro, daar doen ze het wel op Ik heb geen last van "mijn probleem" hoor voor de duidelijkheid. Alleen is mijn ps3 op reparatie. Defecte lens... Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Met de nieuwe PS3 systeemupdate is het waarschijnlijk verholpen. Bewerkt: 5 november 2008 door TomHagen Reageren
FerryN Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Met de nieuwe PS3 systeemupdate is het waarschijnlijk verholpen. Dat is perfect nieuws, ben hem nu al aan het dowenloaden . EDIT: Het werkt, ik kan weer fatsoenlijk filmpjes kijken . Thanks, en tevens, weet iemand dat nog over die Mediaservers? Moet ik mijn mappen dan gedeeld zetten ofwat? Bewerkt: 5 november 2008 door FerryN Reageren
Dieko Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Met de nieuwe PS3 systeemupdate is het waarschijnlijk verholpen. Dat is perfect nieuws, ben hem nu al aan het dowenloaden . EDIT: Het werkt, ik kan weer fatsoenlijk filmpjes kijken . Thanks, en tevens, weet iemand dat nog over die Mediaservers? Moet ik mijn mappen dan gedeeld zetten ofwat? Welk media server heb jij? Ik heb namelijk TVersity. Bewerkt: 5 november 2008 door Dieko Reageren
FerryN Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Met de nieuwe PS3 systeemupdate is het waarschijnlijk verholpen. Dat is perfect nieuws, ben hem nu al aan het dowenloaden . EDIT: Het werkt, ik kan weer fatsoenlijk filmpjes kijken . Thanks, en tevens, weet iemand dat nog over die Mediaservers? Moet ik mijn mappen dan gedeeld zetten ofwat? Welk media server heb jij? Ik heb namelijk TVersity. Ik heb hem via een router, zodat ik shit kan bekijken via me ps3 vanaf me pc, maar ik moet ze dan in een speciale map zetten(Afbeeldingen, Muziek en Video's dacht ik(Vista)), en dat wil ik dus niet, en ik hoop dat dit te veranderen is zodat ik ook vanuit een andere map kan bekijken. Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Met de nieuwe PS3 systeemupdate is het waarschijnlijk verholpen. Dat is perfect nieuws, ben hem nu al aan het dowenloaden . EDIT: Het werkt, ik kan weer fatsoenlijk filmpjes kijken . Thanks, en tevens, weet iemand dat nog over die Mediaservers? Moet ik mijn mappen dan gedeeld zetten ofwat? Welk media server heb jij? Ik heb namelijk TVersity. Ik heb hem via een router, zodat ik shit kan bekijken via me ps3 vanaf me pc, maar ik moet ze dan in een speciale map zetten(Afbeeldingen, Muziek en Video's dacht ik(Vista)), en dat wil ik dus niet, en ik hoop dat dit te veranderen is zodat ik ook vanuit een andere map kan bekijken. Heb je media delen aangezet in wmp en openbare mappen delen aan gezet in netwerkbeheer? Reageren
FerryN Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Met de nieuwe PS3 systeemupdate is het waarschijnlijk verholpen. Dat is perfect nieuws, ben hem nu al aan het dowenloaden . EDIT: Het werkt, ik kan weer fatsoenlijk filmpjes kijken . Thanks, en tevens, weet iemand dat nog over die Mediaservers? Moet ik mijn mappen dan gedeeld zetten ofwat? Welk media server heb jij? Ik heb namelijk TVersity. Ik heb hem via een router, zodat ik shit kan bekijken via me ps3 vanaf me pc, maar ik moet ze dan in een speciale map zetten(Afbeeldingen, Muziek en Video's dacht ik(Vista)), en dat wil ik dus niet, en ik hoop dat dit te veranderen is zodat ik ook vanuit een andere map kan bekijken. Heb je media delen aangezet in wmp en openbare mappen delen aan gezet in netwerkbeheer? Ja, maar dat had volgens mij geen nut of ik had het verkeerd gedaan(Bij 'Gedeelde bestanden' stond die map er wel, maar kon hem niet zien op de pc, heb nu TVersity, en dat werkt goed, en kan alles op me ps3 kijken, dus mijn probleem is opgelost. Allen bedankt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.