carljonsen Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2008 hoe kom je op die dak heb je daar een filmpje van ik zie geen trap off een opstakel waar je op kan klimmen. nog bedankt voor die anderen misie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2008 Je moet niet op het dak komen, je moet in het gebouw gaan, een paar verdiepingen naar omhoog. Ik, en vele anderen, vonden de ingang van het huis niet. Maar het is heel simpel: van zodra de cutscene gedaan en je naar de sniper plek moet gaan moet je eigenlijk onmiddellijk rechts, naar de muur van het huis, kijken. Hier zal je een opening zien, en daardoor kan je gaan. Daarna zal je enkele trappen op moeten en uiteindelijk zal je bij het raam komen. Hier vind je meer info over deze missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2008 Om het nog gemakkelijker te maken heb ik nog even een filmpje voor je uitgezocht. Bekijk het filmpje vanaf '8:18', gewoon even laten laden dus. Zoals je ziet bevind de ingang zich tussen twee gele palen. Verder zal je het met de tips van Hanneswasco zeker vinden, succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.