SilverDust Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 hallo ik vind mod swel leuk maar ik weet niet hoe je ze installeert kan iemand me helpen met installeren van een mod Reageren
Ironfist Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 heb jij al 2 seconden rondgekegeken in het "modding help" forum??? welke mods in godsnaam?leer duidelijke vragen stellen,zo kan niemand je helpe Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ligt eraan.......welke bestanden.................waarschijnlijk met de IMG tool Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ben eens wat duidelijker...ik verplaats het topic ff -moved- Reageren
SilverDust Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 het zijn mods van killerkip.be die van die porsche en de mercedes en bmw's Reageren
Kraay Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) het zijn mods van killerkip.be die van die porsche en de mercedes en bmw's voor vicecity of gta 3 voor vice city klik hier voor gta 2 klik hier Bewerkt: 6 april 2005 door kraay Reageren
SilverDust Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2005 he moet je perse winar ofzo downloaden of kopen als je die mods wil??? Reageren
Eclipse Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Jah, je moet het toch kunnen uitpakken... http://www.rarlab.com/ Hier kan je hem downloaden Reageren
SilverDust Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2005 he ik heb alles uitgepakt en nu zoek ik de auto mods maar op de site kan ik ze niet vinden kun je een link naar de auto's geven Reageren
SilverDust Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2005 ik heb de mod gevonden en ik heb hem gedownload en nu moest ik properties openen van gta3 ofzo hoe zit dat :blink: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 god in de wereld, dubbelpost en dan moet je de gta img editor openen (als je die hebt tenminste) dan moet je het bestandje vervangen en een code veranderen ik weet iets simpelers: download vice city mod manager of mod installer, mod manager gaat volledig automatisch en is veilig, kan niks mis gaan. mod installer moet je em opstarten en dan de path waar je de .txd en de .dff file hebt staan invoeren. daarna moet je een aantal codes veranderen, (staat meestal in de readme) en dan werkt et. of RTFM!!!!!!!!! als het killerkip's mod is..... altijd de readme lezen RTFM = Read The Fucking Manual Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.