iefen Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ik heb vc en ik wil daar van de politie auto een nederlandse politie auto maken, ik weet wel waar je de blauwe/rooie strepen moet zetten (in de txd) en die staan er nu ook in alleen blijft het groen alsmaar op de vc auto staan ik heb de hele txd van die auto nageken en ik kan er NIKS groens meer in vinden, alles wat groen WAS heb ik wit gemaakt dus zou iemand me kunnen helpen?!!!, als iemand de nederlandse politie auto al voor vc heeft zou ik die héél graag willen!!!!! de txd (door mij zelf ge-edit) de dff Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 AAAAAAAAAAAHHH begin je weer??? lol, eerst een ambulance wat 2 topics vraagt en dan nog een een politie...lol ik ben niet echt goed met modden maar ik wil wel voor je googlen (zonder konijn ) naar een mod Reageren
iefen Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 thx!!! die ambu was wel gelukt zelf! ik had de body daarvan gevonden en geel gemaakt met watt strepen enz. maar de politie body heb ik gevonden/ge-edit maar dan blijft dat probleem maar thx dat je wil zoeken Reageren
Nickonly Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Dat je niets in de txd kon vinden is eigenlijk behoorlijk logisch. Want die groene en witte kleuren zitten helemaal niet in de txd. De kleuren zijn eigenlijk gewoon zoals de kleuren van andere auto's, maar dan vast ingesteld op groen en wit. Wil je dat groen weg hebben moet je niets in de txd veranderen, maar de kleuren in de carcols (volgensmij) naar wit veranderen. Hoe dat verder gaat weet ik niet precies, maar dit is wel het idee erachter. Bewerkt: 4 november 2008 door Nickonly Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ik heb een konijn uit een hoed gegoocheld nee, ff serieus...ik kan niks op internet vinden...wel van gt sa maar daar heb je nu net z weining aan sorry Reageren
iefen Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ok, k heb de dff van de politie auto van vc geopens in zmoddeler v1.07 en daar kan ik nergens de kleur ervan vinden! dus.... Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 De auto is gemaakt om 2 kleuren te kunnen gebruiken, die worden in cracols gebruikt. De auto is niet gemapt zoals de ambulance enzo maar hij is op een vage manier gemapt zodat de kleuren voor de auto in carcols.dat worden gegenereerd, door de texture te veranderen kun je dus niet de kleur etc. aanpassen. Reageren
iefen Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ok ik heb de carcols.dat aangpast en nu is sie inderdaad wit maar hij ziet er helemaal wit uit! maar hij is nu f*** lelijk dus zou iemand hem kunnen aanpassen, ik plaats dit bericht ook bij modding reqeust Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 dan moet je de auto helemaal mappen zodat die strepen erop komen Reageren
iefen Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 en hoe doe je dat.... Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Met mijn tutorial www.beagle-zooi.tk Je hebt wel 3ds max nodig, spreekt voor zich natuurlijk... En het exporteren is iets anders omdat het voor VC is, jij moet alleen VC aanklikken ipv SA. Reageren
iefen Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 kan het ook met gmax???? Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Ja, maar dan kan het zijn dat je functies mist of dat het anders werkt in GMax dan in 3ds max, waardoor de tut misschien niet goed te volgen is Owja, vier vraagtekens is niet nodig, 1 is duidelijk genoeg. ???? komt zo opdringerig over, en dat ben jij toch zeker niet???? Bewerkt: 5 november 2008 door Beagle Reageren
iefen Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 en waar kan ik goed een plaatje vinden wat op die auto komt? en nee ik probeer niet opdringerig overtekomen Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) en waar kan ik goed een plaatje vinden wat op die auto komt?en nee ik probeer niet opdringerig overtekomen Ik snap dat je niet opdringerig over wil komen, maar het ziet er veel vriendelijker uit met een vraagteken. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, aangezien ik erg pietluttig ben met de Nederlandse taal. Owja, en gebruik leestekens En nee, ik probeer niet opdringerig overtekomen. Maar even zonder grappen. Waar je een plaatje vind hoe het er op de auto uitgaatzien. Nou, als je mijn tutorial leest, is wat je doet, de auto importeren, en dan je plaatjes erop mappen. Dus je ziet meteen het resultaat en je kan het meteen aanpassen als je wil. Bewerkt: 5 november 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.