Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb eindelijk 3DS Max "gejeweetwelt" en zoek nu naar Kami"s script,

heb overal gezocht maar bij elke download link die ik had gevonden scheen die dood te zijn :duh:

weet iemand miss nog een werkende link? ^_^

alvast bedankt :tu:

Geplaatst:

Bedenk wel dat je deze scripts alleen kunt gebruiken in 3DS Max 7 en 8. In nieuwere versies van 3DS Max werken ze niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Dus die downloadlink valt in stukken, aangezien je bijna alleen maar v9 kan krijgen. Ik heb nog wel v8.... PB....

Owja, en het is "Kams Scripts", de maker heet "Kam". Het is afgekort, namelijk "Kam's All-in-one Mod Scripts", dus eigenlijk is het ook geen "kam's scripts," maar Kams scripts" ;)

leuke uitleg :D

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Owja, en het is "Kams Scripts", de maker heet "Kam". Het is afgekort, namelijk "Kam's All-in-one Mod Scripts", dus eigenlijk is het ook geen "kam's scripts," maar Kams scripts" ;)
Nee, want dan krijg je "Kam's All-in-one Mod Scripts scripts".. Het is óf KAMS (inderdaad, die afkorting) óf Kam's scripts, als in: 'de scripts van Kam'.

Als je zoekt op 'Kami' is het geen wonder dat je het niet kunt vinden, die naam slaat namelijk nergens op.

Overigens is het wel zo netjes om te verwijzen naar de site van de originele maker, in plaats van de bestanden zelf te uploaden op je site. Wat jij, Beagle, hebt gedaan met je freewebs account zou zelfs wel eens verboden kunnen zijn, hoewel ik dit niet zeker weet, of in ieder geval tegen de wil van Kam zelf. Daarom moet je altijd verwijzen naar de site van de originele auteur als hij daarom verzoekt. In dit geval dus deze link. Ik zie op zijn site nergens een melding dat hij er mee akkoord gaat als je de scripts op je eigen site aanbiedt, dus ga ik er vanuit dat het auteursrecht geldt en je de bestanden niet zelf mag hosten.

Natuurlijk kun je wel gewoon een link naar Kam's eigen site plaatsen op jouw site.

Geplaatst: (bewerkt)
Nee, want dan krijg je "Kam's All-in-one Mod Scripts scripts".. Het is óf KAMS (inderdaad, die afkorting) óf Kam's scripts, als in: 'de scripts van Kam'.

Als je zoekt op 'Kami' is het geen wonder dat je het niet kunt vinden, die naam slaat namelijk nergens op.

Overigens is het wel zo netjes om te verwijzen naar de site van de originele maker, in plaats van de bestanden zelf te uploaden op je site. Wat jij, Beagle, hebt gedaan met je freewebs account zou zelfs wel eens verboden kunnen zijn, hoewel ik dit niet zeker weet, of in ieder geval tegen de wil van Kam zelf. Daarom moet je altijd verwijzen naar de site van de originele auteur als hij daarom verzoekt. In dit geval dus deze link. Ik zie op zijn site nergens een melding dat hij er mee akkoord gaat als je de scripts op je eigen site aanbiedt, dus ga ik er vanuit dat het auteursrecht geldt en je de bestanden niet zelf mag hosten.

Natuurlijk kun je wel gewoon een link naar Kam's eigen site plaatsen op jouw site.

Dat over KAMS en Kam's klopt inderdaad ja, heb ik zelf nog een foutje in gemaakt. En dat het auteursrechten schend had ik nog niet zo aan gedacht, en is ook niet zo netjes, dus ik zal het even aanpassen :) BTW: Ik heb mijn eigen site niet eens hier gepost, Iefen heeft dat gedaan (Maakt niet uit hoor Iefen, leuke reclame :puh: ) :7

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

het is niet auterschendlijk zooi, want ik heb een stuk of 10 site's die maar met een simpele html code gamaakt zijn gevonden en die hebben geen dinges gevraagd maar die site's zijn niet illegaal :dans:

dus beagle hoeft niks aantepassen

Geplaatst:

k geen wonder -_-, volgende keer (moest ik het script kwijtraken) zal ik ff overschakelen naar Kam's en niet Kami xD

maarja nu nog ff dan 3DS Max 8 vinde want ik had weer zoveel moeite in de 9 gestoke -_-

Geplaatst:
k geen wonder -_-, volgende keer (moest ik het script kwijtraken) zal ik ff overschakelen naar Kam's en niet Kami xD

maarja nu nog ff dan 3DS Max 8 vinde want ik had weer zoveel moeite in de 9 gestoke -_-

Als je mij een pb stuurt, zeg ik wel waar je v8 kan krijgen ;)

Geplaatst:

ik heb het al gevonde :puh:

de handige www.forumw.org

kan je bijna alles krijgen xD

maarja wel heelveel delen om te downloaden en meestal rapidshare :duh:

ik zal dan maar over gaan op die pb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...