gta master 1 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 hallo, ik heb alle gta's , en ik vind het leuk om de orginele game te spelen...maar ik wil ook wel een keer in zo'n mooie gemodde auto rijden..omdat ik alles orgineel wil houden mod ik toch maar niet. Maar nu zat ik zo te denken...is het niet mogelijk om bijv. gta sa 2 keer te installeren (en zo niet, vc en 3 dan?)???? zodat ik in d ene flink kan modden en in de andere alles orgineel hou?? alvast bedankt, gta master 1, Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Als je begint met Modificeren van je spel, dan kan je altijd Back-ups maken. Wil je nog terug naar je oude SA, dan kan je gebruik maken van je Back-ups om je SA weer 'normaal' te krijgen. Maar een spel twee keer installeren is dacht ik niet mogelijk. Mods zitten niet in je savegames, dus het heeft geen nut om meerdere savegames te hebben. Wel moet je voor sommige mods opnieuw beginnen met je spel(New Game), maar dat terzijde. Ik denk dus dat je gebruik gaat moeten maken van Back-ups als je je SA weer normaal wilt krijgen nadat je hebt gemod. Succes. Bewerkt: 4 november 2008 door MegaPilot Reageren
Donwell Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Je kunt inderdaad backups gebruiken, wat een voordeel is omdat het ruimte bespaart. Nadeel is dat het zo'n gekloot met de bestanden is. Een tweede optie is gewoon de GTA SA map kopiëren, en in die map dan mods installeren. Zo heb je GTA SA niet twee keer geïnstalleerd, maar wel twee keer op je PC staan. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Als je begint met Modificeren van je spel, dan kan je altijd Back-ups maken. Wil je nog terug naar je oude SA, dan kan je gebruik maken van je Back-ups om je SA weer 'normaal' te krijgen. Maar een spel twee keer installeren is dacht ik niet mogelijk. Mods zitten niet in je savegames, dus het heeft geen nut om meerdere savegames te hebben. Wel moet je voor sommige mods opnieuw beginnen met je spel(New Game), maar dat terzijde. Ik denk dus dat je gebruik gaat moeten maken van Back-ups als je je SA weer normaal wilt krijgen nadat je hebt gemod.Succes. ja, maar ik wist wel dat het niet in je saved-games zit, maar in het ''gta3.img'' bestandje...maar om gta3.img aldoor te verplaatsen kost adoor zo veel tijd....wacht eens even...als ik de game eerst op mijn externe zet, dan de externe ontkoppel en dan op mijn vaste schijf zet...is het dan mogelijkj, of zit het register me dan dwars?? (dat denk ik van niet aangezien ik xp opnieuw moest installeren en ik kon nog gewoon gta sa spelen zonder reinstall) edit: thx Donwell, ga het gelijk proberen.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) het niet in je saved-games zit, maar in het ''gta3.img'' bestandje...maar om gta3.img aldoor te verplaatsen kost adoor zo veel tijd....wacht eens even...als ik de game eerst op mijn externe zet, dan de externe ontkoppel en dan op mijn vaste schijf zet...is het dan mogelijkj, of zit het register me dan dwars?? (dat denk ik van niet aangezien ik xp opnieuw moest installeren en ik kon nog gewoon gta sa spelen zonder reinstall) Hoe bedoel je het kost tijd? Nu heb je nog niet gemod. Wel, selecteer de map Gta SA(staat bij Mijn Documenten), kopieër die map, zet de map ergens waar je hem wil zetten. Et voilà, je bent klaar. Kies nu 1 van de twee mappen om in te modden. De andere blijft dus origineel, en dus moet je zoals Donwell al zei niet veel klooien met je bestanden. Jouw manier snap ik eerlijk gezegd niet. Succes. Edit: Typfoutje verbetert. Edit2: Ik heb me vergist van map. Bewerkt: 4 november 2008 door MegaPilot Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hoe bedoel je het kost tijd? Nu heb je nog niet gemod. Wel, selecteer de map Gta SA(staat bij Mijn Documenten), kopieër die map, zet de map ergens waar je hem wil zetten. Et voilà, je bent klaar. Kies nu 1 van de twee mappen om in te modden. De andere blifjt dus origineel, en dus moet je zoals Donwell al zei niet veel klooien met je bestanden. Jouw manier snap ik eerlijk gezegd niet.Succes. ??modden doe je toch door met gta3.img te klooien?? en dat is een bestand van 918 mb..en in ,ijn docmenten staan de saved games en je foto's..toch?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hoe bedoel je het kost tijd? Nu heb je nog niet gemod. Wel, selecteer de map Gta SA(staat bij Mijn Documenten), kopieër die map, zet de map ergens waar je hem wil zetten. Et voilà, je bent klaar. Kies nu 1 van de twee mappen om in te modden.Eh... Die staat niet in Mijn Documenten. Wat Megapilot bedoeld is dus om C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas te kopiëren naar een andere map. Dan kun je met iedere van die twee mappen GTASA spelen. Je kiest er eentje, waarvan je de .exe downgrade en kun je modden. Zo heb je één originele en één gemodde. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Eh... Die staat niet in Mijn Documenten. Wat Megapilot bedoeld is dus om C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas te kopiëren naar een andere map. Dan kun je met iedere van die twee mappen GTASA spelen. Je kiest er eentje, waarvan je de .exe downgrade en kun je modden. Zo heb je één originele en één gemodde.thank you, Donwell had dus toch wel gelijk . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.