Jump to content

vraagje ik snap het niet


ludas

Recommended Posts

heey

ik heb 2 vragen..

ik heb het spel net dus ik weet niet precies maar.....

1. hoe kan je zien hoeveel procent je bent met iemand

ik date nu met michelle en roman

maar hoeveel procent heb ik nu ongeveer totdat ik die special ability ofzo van roman krijg?

dat hij mij gaat rondrijden ofzo

2. hoe kan je beter door de bochten gaan met je auto?

ik knal namelijk overal tegen aan alleen rechtuit rijden gaat goed

en hoe kom ik eigenlijk snel aan geld???

ik ben nog maar in het begin heb 6 missies gedaan ofzo

maar telkens als ik iemand neersteek dan krijg ik wanted level

ludas

Link to comment
Delen op andere websites

1. Als je op start drukt dan staat er bovenin ergens MAP, je schakelt dan over naar STATS, en dan krijg je een lijstje links te zien, en de info rechts. Voor Roman zijn stats kijk je bij General, en voor Michelle bij Player.

2. Daar moet je even voor wennen, maar het is allemaal heel realistisch.

Voor de bocht ietsjes afremmen, en dan op je handrem drukken. Dat doe je met A (360) en X (PS3). Een alternatieve en een manier die wat vaker lukt is, Goed afremmen bij de bocht, laat m'n uitrollen, en dan de bocht nemen.

Cheers.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin van het spel zal je moeilijk aan geld geraken, maar na een tijdje spelen zullen de missies heel veel geld opleveren en zal je genoeg zijmissies kunnen doen om aan geld te geraken. Een interessant topic om geld te verdienen kan je hier vinden.

Een Wanted Level zal je in deze GTA inderdaad sneller krijgen, en is moeilijker kwijt te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

heel erg bedankt

nog een paar vraagjes

als je stevies car theft doet, kan je dan de autos onbeperkt leveren???

en als je cheat kan je dan de 100% niet meer halen??

zoals de geen wanted level cheat en wapenset1?

Mogelijke oplossingen:

1.Je gaat naar een pay 'n spray om je auto te herstellen en dan moet je heel rustig rijden.

2.Of je cheat maar dan kan je sommige trophies niet meer halen en ik denk dat je dan ook de 100% niet kan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je stevies car theft doet, kan je dan de autos onbeperkt leveren???

Als je bij Stevie's Car Theft een sms'je krijgt, dien je de auto op te sporen en terug te brengen. Pas dan kun je aan de volgende auto beginnen en zo ga je het lijstje met voertuigen af die je tevens op de zojuist genoemde link kunt terugvinden. Als je het lijstje helemaal af bent gegaan en er is geen auto meer over, dan heb je Stevies Car Theft 'uitgespeeld'. Echter kun je na het uitspelen nog voertuigen naar zijn garage brengen. Deze koopt hij van je in ruil voor een gepaste som aan geld. Overheids voertuigen kun je niet naar zijn garage rijden en worden niet geaccepteerd.

en als je cheat kan je dan de 100% niet meer halen??

zoals de geen wanted level cheat en wapenset1?

Nee, ik meen dat je de 100% gewoon kan halen met of zonder cheats.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

als je stevies car theft doet, kan je dan de autos onbeperkt leveren???

Als je bij Stevie's Car Theft een sms'je krijgt, dien je de auto op te sporen en terug te brengen. Pas dan kun je aan de volgende auto beginnen en zo ga je het lijstje met voertuigen af die je tevens op de zojuist genoemde link kunt terugvinden. Als je het lijstje helemaal af bent gegaan en er is geen auto meer over, dan heb je Stevies Car Theft 'uitgespeeld'. Echter kun je na het uitspelen nog voertuigen naar zijn garage brengen. Deze koopt hij van je in ruil voor een gepaste som aan geld. Overheids voertuigen kun je niet naar zijn garage rijden en worden niet geaccepteerd.

en als je cheat kan je dan de 100% niet meer halen??

zoals de geen wanted level cheat en wapenset1?

Nee, ik meen dat je de 100% gewoon kan halen met of zonder cheats.

Alleen heb je grote kans, dat je dan Achievements (Xbox360) of Trophies (PS3) blocked.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...