Jeffrey122 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hey iedereen, Ik hoorde hier ergens op het forum (maar ik vind dit jammer niet meer!), dat je aan de vrachtwagens kunt hangen. Maar, hoe doe je dit? Groeten, Jeffrey Reageren
Platypus Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hey iedereen,Ik hoorde hier ergens op het forum (maar ik vind dit jammer niet meer!), dat je aan de vrachtwagens kunt hangen. Maar, hoe doe je dit? Groeten, Jeffrey Dit gaat helaas niet Dit kan je alleen doen in de missie 'Truck Hustle' van Phil Bell' Reageren
Jeffrey122 Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 OKé, bedankt voor je antwoord! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 mij is het anders wel eens gelukt buten een missie (ik weet alleen niet hoe ik het deed) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Mischien kan het wel in de PC versie! Maar... Dat weet ik helaas niet... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Dit kan je inderdaad doen in de missie Truck Hustle, maar buiten de missies kan je dit ook doen. Als je een vrachtwagen zien die stilstaat of heel traag rijdt (bijvoorbeeld in een bocht) dan kan je er achter lopen en er op springen. In de missie zal je ook op de vrachtwagen kunnen kruipen, en zo naar de chauffeur gaan en hem uit z'n wagen sleuren. Buiten deze missie kan dit echter niet, je kan er gewoon aanhangen, en als de vrachtwagen iets te snel gaat, of een scherpe bocht neemt zal je er gewoon afvallen. Reageren
vesa Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Dit kan je inderdaad doen in de missie Truck Hustle, maar buiten de missies kan je dit ook doen. Als je een vrachtwagen zien die stilstaat of heel traag rijdt (bijvoorbeeld in een bocht) dan kan je er achter lopen en er op springen.In de missie zal je ook op de vrachtwagen kunnen kruipen, en zo naar de chauffeur gaan en hem uit z'n wagen sleuren. Buiten deze missie kan dit echter niet, je kan er gewoon aanhangen, en als de vrachtwagen iets te snel gaat, of een scherpe bocht neemt zal je er gewoon afvallen. dat iwst ik nog niet, dat is welinterresant Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.