Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja wat moet ik er over zeggen,

Heeft mij iets van 8 uur gekost om dit te krijgen en heel veel geduld ;o

planetscenesmallwu8.jpg

Oohja met wat mindere kwaliteit opgeslagen om bestandsgrootte te verkleinen.

Geplaatst:
*Bump ;o
Rustig aan, ik ben er al.

Ik vind het een mooi plaatje. De planeten, sterren en vlammen zijn goed gelukt, kleuren passen bij elkaar en de tekst is meesterlijk.

Hét grootte minpunt, er zit bijna geen diepte in. Net als bij de films van 80 jaar geleden kan je zien dat het een achtergrond is met daar iets overheen. Ik heb niet het gevoel dat die sterren een groot aantal lichtjaren weg zijn. En dat is meestal wel het gevaal in het heelal/

Ik geef een 7,5

Geplaatst:
....

Hét grootte minpunt, er zit bijna geen diepte in. Net als bij de films van 80 jaar geleden kan je zien dat het een achtergrond is met daar iets overheen. Ik heb niet het gevoel dat die sterren een groot aantal lichtjaren weg zijn....

Probeer aan de andere kant van de kamer te staan ;o [/sarcasm]

Het is inderdaad een beetje diepte loos maar het was de bedoeling om de scene zo minimaal mogelijk te houden.

Dus geen ruimte schepen en niet diverse planeten die door elkaar zweven ;p

Het makken van de grote planeet(textuur) was ook het moeilijks eigenlijk.

Geplaatst:

Dit is echt fantastisch, gybrus! _O_ Persoonlijk had ik de wolken op de grote planeet ook een beetje aan de bovenkant gemaakt, nu lijkt het net een beetje op één lijn te liggen met de gasbol. Ook lijken zij juist niet in de schaduw te vallen, maar blijven ze nog aardig licht. Maar verder echt prachtig, mijn complimenten! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...