Galiorix Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hallo, bij de tennistraining (ik doe aan tennis, wat een verassing) hebben we een prehistorische piepjestest, zonder muziek. Dat is natuurlijk serieus uncool, en dus had ik tegen mijn trainer gezegt dat ik er wel eentje zou proberen te hosselen, maar voorlopig gaat het nog niet helemaal geweldig. Ik heb er al 2 gevonden, de een kost 2.20 en die heeft oudbollige rockmuziek, de ander kost 10 keer zoveel en die heeft hippe dance muziek. Maar de trainer vind 20 euro veel te veel, dus dat wordt al niks. Weet iemand misschien waar ik, legaal uiteraard, een lege piepjestest aan kan komen, zodat ik er zelf wat hippe muziek onder zet. Of in ieder geval eentje zonder muziek of met hippe muziek die niet meer dan 5 euro kost. Alvast bedankt. P.s. Niks illegaals!11!!!! Dan komt de popo en die sluit dit topic =O Reageren
Joriz Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Je kan er toch zelf een maken? Koop wat mooie muziek of gebruik CD's die je al hebt. Als het goed is betaald je tennisclub al geld aan SENA dus mag je jou afgemixte CD daar gewoon te horen brengen. Dan heb je hippe muziek voor minder dan 5 euro behalve dat je het zelf moet afmixen. Zou mooi zijn als je dan voor elkaar krijgt dat hoe sneller de piepjes hoe sneller de muziek. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Je kan er toch zelf een maken?Koop wat mooie muziek of gebruik CD's die je al hebt. Als het goed is betaald je tennisclub al geld aan SENA dus mag je jou afgemixte CD daar gewoon te horen brengen. Dan heb je hippe muziek voor minder dan 5 euro behalve dat je het zelf moet afmixen. Zou mooi zijn als je dan voor elkaar krijgt dat hoe sneller de piepjes hoe sneller de muziek. Dat was ook al het plan, ik zit alleen met het probleem dat ik geen 'lege' versie kan vinden voor een normale prijs. Maar bedankt voor de bijdrage.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 klik. Kun je hem legaal als MP3 downloaden, en kun je er je eigen muziek doorheen mixen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) klik. Kun je hem legaal als MP3 downloaden, en kun je er je eigen muziek doorheen mixen. Ik zal dan toch maar eens 2.20 aan de kant zetten daarvoor. Oja, als er misschien mensen zijn die mixen leuk vinden en er wel wat in zien, stuur een PM of reageer in dit topic. Bewerkt: 4 november 2008 door Galiorix Reageren
Wrieh Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Gebruik een redelijke versterker? en neem het op naar cassete? en dan erover heen mixen met van die piepjes? werkt prima denk ik , Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.