Jump to content

'Reden van bewerking: ...' In IPBfree?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een forum op IPBfree maar ik weet niet of het mogelijk is om een 'Reden van Bewerking: ...' lijntje bij een geedite post moet zetten. Hoe doe ik dit?

BVD Zamg0d1

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet dan het vikje bij "Add the 'Edit by' line in this post?" aanzetten, dan krijg je:

"This post has been edited by ZamgOd1 on Nov 4 2008, 11:57 PM"

Of bedoel je zoiets als: >>> Door ZamgOd1: Reclame verwijdert <<<, net als hier op het forum? In dat geval moet je het met de hand maken, zo'n funtie heeft IPB 1.3 niet. :N

Kleine moeite natuurlijk, om zoiets te maken. :puh:

(even blauw gemaakt om verwarring te voorkomen)

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Je moet dan het vikje bij "Add the 'Edit by' line in this post?" aanzetten, dan krijg je:

"This post has been edited by ZamgOd1 on Nov 4 2008, 11:57 PM"

Of bedoel je zoiets als: >>> Door ZamgOd1: Reclame verwijdert <<<, net als hier op het forum? In dat geval moet je het met de hand maken, zo'n funtie heeft IPB 1.3 niet. :N

Kleine moeite natuurlijk, om zoiets te maken. :puh:

(even blauw gemaakt om verwarring te voorkomen)

Hoe dat moest wist ik al maar ik bedoelde eigenlijk dit lijntje: (ff gepakt uit het Promotie Topic van Dutchy3010)

2cddi04.jpg

Geplaatst:
Moet je gewoon handmatig erin plaatsen.

Is dit dus niet mogelijk met IPBfree in de Wrappers bijvoorbeeld?

Geplaatst:

Volgens ondersteund IPB 1.3 die functie niet. Ik meen me te herrineren dat die functie pas is geintroduceerd in IPB 2.1.x

Geplaatst:

Ik heb een vaag vermoeden dat je dat kan aanvinken als je een post aan het bewerken bent. Ik dacht ergens onder het tekstvak. Zo niet kan het best pas bij de latere versies zijn toegepast.

Geplaatst:
Ik heb een vaag vermoeden dat je dat kan aanvinken als je een post aan het bewerken bent. Ik dacht ergens onder het tekstvak. Zo niet kan het best pas bij de latere versies zijn toegepast.

Ja dat 'Bewerkt door....' lijntje snap ik maar ik bedoelde echt dat lijntje die ik eerder postte

Geplaatst:

Zoals .Whoopdidoo. al zei is de kans klein dat dit bij IPBFree zit, aangezien dat eigenlijk een aangepaste versie van IPB1.3 is, waarbij deze functie niet zit. Voor alle duidelijkheid zal ik een voorbeeldje onderaan deze post zetten, zodat iedereen weet waar zamg0d1 het over heeft. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Zoals .Whoopdidoo. al zei is de kans klein dat dit bij IPBFree zit, aangezien dat eigenlijk een aangepaste versie van IPB1.3 is, waarbij deze functie niet ziet. Voor alle duidelijkheid zal ik een voorbeeldje onderaan deze post zetten, zodat iedereen weet waar zamg0d1 het over heeft. :)

Dat voorbeeldje bedoelde ik :Y. Ik had het al eens gepost maar het was niet zo duidelijk. Dit is duidelijker. En is er dan een manier om de normale IPB 1.3 (of een andere) gratis te krijgen? Zonder dat ik de illegale kant op ga? En waar ik gewoon alles kan wat IPB normaal moet kunnen

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Deze functie zat niet in V1.3. Dit is pas in een V2.x versie toegevoegd, zoals .Whoopdidoo. al zei.

Er is dus geen gratis versie waar dit inzit.

Geplaatst:
IPB1.x is gratis, 2.x en 3.x niet.

Is er ook een manier om 1.x te krijgen zonder IPBfree ofzo? Dus bijvoorbeeld dat ik ee domein registreer en dan 1.x gebruik maar dan alles zelf kan doen? Dus niet op IPBfree of Invizionize ofzo, maar helemaal zelf hosten enzo? Kan dat ook?

Deze functie zat niet in V1.3. Dit is pas in een V2.x versie toegevoegd, zoals .Whoopdidoo. al zei.

Er is dus geen gratis versie waar dit inzit.

Jammer.

Geplaatst:
IPB1.x is gratis, 2.x en 3.x niet.

Is er ook een manier om 1.x te krijgen zonder IPBfree ofzo? Dus bijvoorbeeld dat ik ee domein registreer en dan 1.x gebruik maar dan alles zelf kan doen? Dus niet op IPBfree of Invizionize ofzo, maar helemaal zelf hosten enzo? Kan dat ook? (...)

Dat kan, maar je moet wel bedenken dat IPB1.3 niet meer de veiligste is. IPBFree heeft zelf ook modificaties en patches doorgevoerd, dus het is niet meer helemaal hetzelfde als IPB1.3. Maar je kan rustig IPB1.3 zelf hosten, als je host maar PHP ondersteunt en je een MySQL-database tot je beschikking hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...