Jump to content

'Reden van bewerking: ...' In IPBfree?

Recommended Posts

Geplaatst:
IPB1.x is gratis, 2.x en 3.x niet.

Is er ook een manier om 1.x te krijgen zonder IPBfree ofzo? Dus bijvoorbeeld dat ik ee domein registreer en dan 1.x gebruik maar dan alles zelf kan doen? Dus niet op IPBfree of Invizionize ofzo, maar helemaal zelf hosten enzo? Kan dat ook? (...)

Dat kan, maar je moet wel bedenken dat IPB1.3 niet meer de veiligste is. IPBFree heeft zelf ook modificaties en patches doorgevoerd, dus het is niet meer helemaal hetzelfde als IPB1.3. Maar je kan rustig IPB1.3 zelf hosten, als je host maar PHP ondersteunt en je een MySQL-database tot je beschikking hebt.

Hoe krijg ik zo database dan? En als het niet meer de veiligste is, Kan ik er dan niet een firewall inzetten ofzo?

Geplaatst:
Hoe krijg ik zo database dan?

Die zal je ook bij je host moeten kunnen krijgen. Voor hostingbedrijven kan je op Google zoeken, er zijn er meer dan genoeg waarbij je PHP en MySQL hebt.

En als het niet meer de veiligste is, Kan ik er dan niet een firewall inzetten ofzo?

Een firewall? :7 Nee, IPB ondersteunt de versie niet meer, dus gaten werden door de fans van IPB1.3 gedicht. Het is echter zo verouderd, dat die hele community zo goed als dood is. Tenzij je dus zelf veel verstand van PHP hebt, zal het je niet lukken om je versie beter te beveiligen. Er bestaat wel een patch (op ibforen.de dacht ik) voor meer veiligheid, maar dat is het dan ook.

Geplaatst:
Hoe krijg ik zo database dan?

Die zal je ook bij je host moeten kunnen krijgen. Voor hostingbedrijven kan je op Google zoeken, er zijn er meer dan genoeg waarbij je PHP en MySQL hebt.

En als het niet meer de veiligste is, Kan ik er dan niet een firewall inzetten ofzo?

Een firewall? :7 Nee, IPB ondersteunt de versie niet meer, dus gaten werden door de fans van IPB1.3 gedicht. Het is echter zo verouderd, dat die hele community zo goed als dood is. Tenzij je dus zelf veel verstand van PHP hebt, zal het je niet lukken om je versie beter te beveiligen. Er bestaat wel een patch (op ibforen.de dacht ik) voor meer veiligheid, maar dat is het dan ook.

Oh ok. Bedankt voor de info. Waar kan ik IPB1.x verkrijgen(gratis en legaal)?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...