Gijsso Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Mooi zeg, echt een goede speech. Vooral toen hij begon met de vorige regering af te kraken. Mooi. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Idd. Dat van Aretha Franklin vond ik ook afschuwelijk, en dat was het ook. & nu de speech van Obama, dat kan nog wel vind ik. Wel mooie woorden, maar 99% alleen maar standaard. Niks nieuws voor deze wereld, dit hoor je wel jaarlijks als er een nieuwe president is Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Zijn eed was inderdaad een blunder, hij wist niet wat hij moest zeggen En die dominee was trouwens een wel heel erg Republikeins persoon... Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Idd. Dat van Aretha Franklin vond ik ook afschuwelijk, en dat was het ook.& nu de speech van Obama, dat kan nog wel vind ik. Wel mooie woorden, maar 99% alleen maar standaard. Niks nieuws voor deze wereld, dit hoor je wel jaarlijks als er een nieuwe president is Het moeten er altijd 35 woorden zijn, niet meer en niet minder. Daarom was het behoorlijk standaard. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het is afgelopen... Het was echt geweldig vind ik Reageren
bolie Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het is afgelopen... Het was echt geweldig vind ik Vond ik ook, mooie speeech van obama. Ondertieteling was om te lachen. Suc6 vanaf hier obama Reageren
TahR78 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Niet te geloven dat Mozart (Bush) weggaat en nu eindelijk eens een zwarte president komt... Reageren
Robbie007 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hebben jullie de eedaflegging gezien op tv? Ik kwam van school en ik kon nog 10 minuten zien. Reageren
Dieko Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hebben jullie de eedaflegging gezien op tv?Ik kwam van school en ik kon nog 10 minuten zien. Wat heb ik een geluk dat ik niet op jouw school zat. Ben je 6 uur vrij? Reageren
bolie Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 En vandaag voor de 2e keer een eed aflegging. Tja wat kun je er aan doen als je iets verkeert zegt. Bron: Kijk journaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.