gerben126 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 ik heb een hummer h2 limo gedownload maar ik toen ik eenkeer een gedownloade banshee op de naam van de oude banshee woude zetten werkte mijn trainer al niet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Sami is nou niet een programma dat iemand wilt nemen, meestal gebruiken we img-tool, hiermee kan je voertuigen mods toevoegen zonder dat je sa crasht. Het duurt wel iets langer maar je hebt er geen problemen mee. Kijk anders even hier, hier staat alles in over IMG-Tool 2.0 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 aanvullend matriaal ik raak je ook aan om het progaam GGMM te gebruiken hiermee kan je zien als je voertuigen met IMG-TOOL heb gemod als ze geluk zijn zo hoef je dus niet in je San Andreas maar kan je eerst kijken is het gelukt... of moet er nog iets verandert worden Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.