Jump to content

sony en universal kondigen games automaat aan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ey mensen check dit :

http://gamenewsforyou.com/index.php?option...68&Itemid=1

we kunnen dus binnenkort om 12 uur snachts ff om de hoek gaan en paar films of een nieuwe game kopen . ik vind dit heel chill en ik hoop dat het binnekort ook naar europa komt .. wat vinden jullie ervan ?

Klinkt opzich goed echter denk ik dat de keuze voor verschillende games/blueray/films e.d. erg beperkt zal zijn.

Dus de kans dat de game die je wilt kopen niet beschikbaar is.

Tevens gezien de kosten van machines en de braak gevoeligheid zal dit denk ik geen succes worden hier. Ze zullen te snel gesloopt/opengebroken worden ben ik bang.

Als ik zie hoe mensen nu al met pinmachines omgaan dan zal het zelfde hiermee gebeuren ben ik bang :-(

P.S. Welkom op het forum :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Geplaatst:
ey mensen check dit :

http://gamenewsforyou.com/index.php?option...68&Itemid=1

we kunnen dus binnenkort om 12 uur snachts ff om de hoek gaan en paar films of een nieuwe game kopen . ik vind dit heel chill en ik hoop dat het binnekort ook naar europa komt .. wat vinden jullie ervan ?

Klinkt opzich goed echter denk ik dat de keuze voor verschillende games/blueray/films e.d. erg beperkt zal zijn.

Dus de kans dat de game die je wilt kopen niet beschikbaar is.

Tevens gezien de kosten van machines en de braak gevoeligheid zal dit denk ik geen succes worden hier. Ze zullen te snel gesloopt/opengebroken worden ben ik bang.

Als ik zie hoe mensen nu al met pinmachines omgaan dan zal het zelfde hiermee gebeuren ben ik bang :-(

P.S. Welkom op het forum :tu:

Thanx LangeDraak

Geplaatst:

Dit is niet alleen voor games, maar ook voor DVD's, blu-ray discs en zelfs downloads.

Tevens zal dit niet een game automaat, maar een "PoP entertainment vending machine" noemen.

Het heeft voor en nadelen eigenlijk. Het is natuurlijk erg handig als je s'nachts nog een spel wilt kopen, of op een zondag en dan de meeste game winkels gesloten zijn. Je kunt dan toch nog gewoon een spel, dvd en andere kopen.

Natuurlijk heeft het ook nadelen. Je moet er dan zeker rekening mee houden dat het echt maar een kleine collectie kan aanbieden, en meestal zullen dit steeds recente games en dvd zijn, dus ook nog eens een pakje duurder. Verder is het ook nog eens gevaarlijk, omdat ik er dan zeker niet zal van verschieten dat ze deze machine kapot trappen, slagen of dergelijke. Of ze moeten een beveiliging erin maken met camera, eventuele link direct naar politiebureau en er ook echt een stevigere machine van maken dan zoals we onze drankmachines meestal kennen.

Ik ben alvast erg benieuwd..

Geplaatst:

Haha nice, ze mogen dat ding alleen wel brandveilig en vastgelast aan de grond maken, anders is hij binnen no-time weg :D

Geplaatst:

Het lijkt mij dat de machine net als in de fabriek gewoon intern af zal drukken. Dan kunnen ze gewoon een voorraad discs erin stoppen en afdrukken wat er gevraagd. Ook word dan gewoon het hoesje uitgeprint uit het geheugen. Als het niet het geval is dan ben ik nu zo stom geweest een idee zonder octrooi hier te posten.

Geplaatst:

Ik zou hem dan maar naast het politie bureau neerzetten anders is hij zo kapot, of gewoon weg. :7

Daarnaast lijkt me het idee wel leuk, ik denk ook wel dat de automaat in de muur gebouwd word zodat er niet kan worden ingebroken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Handig maar ook best wel onnodig. Ik ga niet om 12 uur 's nachts even naar buiten om een game te kopen. Veel te lui en meestal lig ik dan ook fijn in mijn warme bedje te slapen. Soms zit ik rond dat tijdstip nog wel eens te gamen maar dan heb ik alsnog niet de behoefte om naar buiten te gaan en een game te kopen.

Op zondag is het een heel ander verhaal: daar heb ik zelf nog wel eens last van gehad :duh:

Maar als zo'n ding er komt moet het wel extreem sterk en brand veilig zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...