Jump to content

Top Of The Food Chain


Tomeken

Recommended Posts

in welke match moet je deze achievement doen, ik heb juis geprobeert in free mode maar daar ging et niet?

weet iemand dit?

De Achievement/Trophie Top Of The Food Chain, waarbij je 20 tegenstanders moet neerschieten met een Pistol, moet worden gehaald in de mode Deatmatch. Gewoon zelf proberen een game te hosten en de speeltijd op 15/20 minuten zetten. Een kleine plek instellen, zoals de Alderney State Correctional Facility (gevangenis) kan ook zeer handig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

in welke match moet je deze achievement doen, ik heb juis geprobeert in free mode maar daar ging et niet?

weet iemand dit?

Deze achievement kan je zeker niet in Free Mode of Party Mode halen. Je moet deze in (Team) Deathmatch halen. ;)

Meer info over alle Achievements / Trophies vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

in welke match moet je deze achievement doen, ik heb juis geprobeert in free mode maar daar ging et niet?

weet iemand dit?

De Achievement/Trophie Top Of The Food Chain, waarbij je 20 tegenstanders moet neerschieten met een Pistol, moet worden gehaald in de mode Deatmtach.

ok, bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...