Jump to content

vidoekaart+noen lamp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo het is alweer bijna sinterklaas en ik was van plan om een nieuwe vidoekaart in te bouwen+noen lampje.alleen had ik begrepen van een vriend dat je een pols bandje moet kopen om dat je dan geladen bent ofsow? :? maar verder vraag ik me ook af hoe ik de noen inbouw de noen heeft losse draadjes en aan het eind steken er paar koperen stukjes uit.hoop dat jullie het me kunnen uitleggen. D_nl

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:
hallo het is alweer bijna sinterklaas en ik was van plan om een nieuwe vidoekaart in te bouwen+noen lampje.alleen had ik begrepen van een vriend dat je een pols bandje moet kopen om dat je dan geladen bent ofsow? :? maar verder vraag ik me ook af hoe ik de noen inbouw de noen heeft losse draadjes en aan het eind steken er paar koperen stukjes uit.hoop dat jullie het me kunnen uitleggen. D_nl

Hallo,

Dat polsbandje is in principe niet nodig, het zal missien wat extra veiligheid geven maar echt nodig is het niet, je kan ook jezelf ontladen door met 2 vingers de beiden polen op een geaard stopcontact aan te raken, dat zal ook werken.

En over die neon, daar zit meestal een standaart een molex stekkertje op,(voor de harde schijf en cd speler) deze kan je gewoon op je voeding aansluiten ;)

Geplaatst:

Ik snapte even niet waar het over ging maar de reacties hebben het gelukkig verduidelijkt. De fameuze polsbandjes. Deze bestaan alleen in de cursusboeken. Nog nooit heb ik een ICT-er met de polsbandjes gezien, of ben ze tegen gekomen in mijn ICT werkzaamheden.

Als je printplaten en geheugenmodules voorzichtig aan de rand vastpakt is er heel weinig risico op beschadiging. Voor alle zekerheid kan je nog plastic handschoenen aandoen maar of die bescherming bieden weet ik ook niet.

Geplaatst:

En is het ook lastig?Ben wel technisch alleen heb het nog nooit gedaan is het dan verstandig om het zelf te doen?

Geplaatst:
En is het ook lastig?Ben wel technisch alleen heb het nog nooit gedaan is het dan verstandig om het zelf te doen?

Ik heb het ook de eerste keer gedaan met alleen hulp van mijn neef via msn. Als je duidelijke uitleg hebt is het heel gemakkelijk ;)

Geplaatst: (bewerkt)

KAn gesloten worden.sorry voor dubbelpost.

Bewerkt: door danoontje_nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...