Danoontje_nl Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) hallo het is alweer bijna sinterklaas en ik was van plan om een nieuwe vidoekaart in te bouwen+noen lampje.alleen had ik begrepen van een vriend dat je een pols bandje moet kopen om dat je dan geladen bent ofsow? maar verder vraag ik me ook af hoe ik de noen inbouw de noen heeft losse draadjes en aan het eind steken er paar koperen stukjes uit.hoop dat jullie het me kunnen uitleggen. D_nl Bewerkt: 5 november 2008 door danoontje_nl Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 hallo het is alweer bijna sinterklaas en ik was van plan om een nieuwe vidoekaart in te bouwen+noen lampje.alleen had ik begrepen van een vriend dat je een pols bandje moet kopen om dat je dan geladen bent ofsow? maar verder vraag ik me ook af hoe ik de noen inbouw de noen heeft losse draadjes en aan het eind steken er paar koperen stukjes uit.hoop dat jullie het me kunnen uitleggen. D_nl Hallo, Dat polsbandje is in principe niet nodig, het zal missien wat extra veiligheid geven maar echt nodig is het niet, je kan ook jezelf ontladen door met 2 vingers de beiden polen op een geaard stopcontact aan te raken, dat zal ook werken. En over die neon, daar zit meestal een standaart een molex stekkertje op,(voor de harde schijf en cd speler) deze kan je gewoon op je voeding aansluiten Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ok bedankt! ga eens kijken of ik dat ga doen. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Gewoon even met je handen aan een radiator zitten. Ben je gelijk ontladen. Reageren
Naudin Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Gewoon even met je handen aan een radiator zitten. Ben je gelijk ontladen. Zo heb ik het idd ook gedaan Reageren
Vansloneker Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ik snapte even niet waar het over ging maar de reacties hebben het gelukkig verduidelijkt. De fameuze polsbandjes. Deze bestaan alleen in de cursusboeken. Nog nooit heb ik een ICT-er met de polsbandjes gezien, of ben ze tegen gekomen in mijn ICT werkzaamheden. Als je printplaten en geheugenmodules voorzichtig aan de rand vastpakt is er heel weinig risico op beschadiging. Voor alle zekerheid kan je nog plastic handschoenen aandoen maar of die bescherming bieden weet ik ook niet. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 En is het ook lastig?Ben wel technisch alleen heb het nog nooit gedaan is het dan verstandig om het zelf te doen? Reageren
Naudin Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 En is het ook lastig?Ben wel technisch alleen heb het nog nooit gedaan is het dan verstandig om het zelf te doen? Ik heb het ook de eerste keer gedaan met alleen hulp van mijn neef via msn. Als je duidelijke uitleg hebt is het heel gemakkelijk Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 oke!lees gewoon goed het boekje door (zal vast wel bij de vidoekaart zitten) Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) KAn gesloten worden.sorry voor dubbelpost. Bewerkt: 9 november 2008 door danoontje_nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.