Tomeken Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 wat bedoelen ze met 10 melee counters? heb zonet 10 man vermoord met een knife maar et was niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Het is dan ook niet de bedoeling om met je mes te werken, maar met je vuisten. (Melee) Wanneer je ruzie gaat zoeken met een persoon en die wil je slaan, kan je wanneer je snel genoeg bent indrukken om de aanval al bukend te ontwijken. Wanneer Niko zich bukt kan je al beginnen met een tegenaanval door of te gebruiken. is een filmpje waarin je kunt zien hoe het moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Alien Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Het is dan ook niet de bedoeling om met je mes te werken, maar met je vuisten. (Melee) Wanneer je ruzie gaat zoeken met een persoon en die wil je slaan, kan je wanneer je snel genoeg bent indrukken om de aanval al bukend te ontwijken. Wanneer Niko zich bukt kan je al beginnen met een tegenaanval door of te gebruiken. is een filmpje waarin je kunt zien hoe het moet. ik zie hem verschillende keren trappen en ontwijken maar hoe doe je dat eigenlijk want dat lukt mij echt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Het is dan ook niet de bedoeling om met je mes te werken, maar met je vuisten. (Melee) Wanneer je ruzie gaat zoeken met een persoon en die wil je slaan, kan je wanneer je snel genoeg bent indrukken om de aanval al bukend te ontwijken. Wanneer Niko zich bukt kan je al beginnen met een tegenaanval door of te gebruiken. is een filmpje waarin je kunt zien hoe het moet. ik zie hem verschillende keren trappen en ontwijken maar hoe doe je dat eigenlijk want dat lukt mij echt niet Ontwijken doe je door op of te drukken, schoppen doe je met of en de overige 2 toetsen zijn voor gewone/special attacks. Dit had Svenie trouwens toch ook al uitgelegd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Alien Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Het is dan ook niet de bedoeling om met je mes te werken, maar met je vuisten. (Melee) Wanneer je ruzie gaat zoeken met een persoon en die wil je slaan, kan je wanneer je snel genoeg bent indrukken om de aanval al bukend te ontwijken. Wanneer Niko zich bukt kan je al beginnen met een tegenaanval door of te gebruiken. is een filmpje waarin je kunt zien hoe het moet. ik zie hem verschillende keren trappen en ontwijken maar hoe doe je dat eigenlijk want dat lukt mij echt niet Ontwijken doe je door op of te drukken, schoppen doe je met of en de overige 2 toetsen zijn voor gewone/special attacks. Dit had Svenie trouwens toch ook al uitgelegd? Verdomd nu je het zegt zorry dat ik je kostbare levensminuten verspild heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.