Jump to content

finish him

Tomeken

Recommended Posts

Het is dan ook niet de bedoeling om met je mes te werken, maar met je vuisten. (Melee) Wanneer je ruzie gaat zoeken met een persoon en die wil je slaan, kan je wanneer je snel genoeg bent Cross.gif indrukken om de aanval al bukend te ontwijken. Wanneer Niko zich bukt kan je al beginnen met een tegenaanval door Triangle.gif of Circle.gif te gebruiken.

is een filmpje waarin je kunt zien hoe het moet.
Delen op andere websites

Het is dan ook niet de bedoeling om met je mes te werken, maar met je vuisten. (Melee) Wanneer je ruzie gaat zoeken met een persoon en die wil je slaan, kan je wanneer je snel genoeg bent Cross.gif indrukken om de aanval al bukend te ontwijken. Wanneer Niko zich bukt kan je al beginnen met een tegenaanval door Triangle.gif of Circle.gif te gebruiken.

ik zie hem verschillende keren trappen en ontwijken maar hoe doe je dat eigenlijk want dat lukt mij echt niet

Delen op andere websites

ik zie hem verschillende keren trappen en ontwijken maar hoe doe je dat eigenlijk want dat lukt mij echt niet

Ontwijken doe je door op Cross.gif of Abutton.gif te drukken, schoppen doe je met Square.gif of Xbutton.gif en de overige 2 toetsen zijn voor gewone/special attacks. :)

Dit had Svenie trouwens toch ook al uitgelegd?

Delen op andere websites

Ontwijken doe je door op Cross.gif of Abutton.gif te drukken, schoppen doe je met Square.gif of Xbutton.gif en de overige 2 toetsen zijn voor gewone/special attacks. :)

Dit had Svenie trouwens toch ook al uitgelegd?

Verdomd nu je het zegt

zorry dat ik je kostbare levensminuten verspild heb :bonk:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...