Gta-Alien Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 ik heb nu 2gb ram en kan ik dat upgraden zonder er iets nieuws voor te kopen of overclocken ik ben hier niet erg bekend mee dus graag duidelijke uitleg Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Je kunt het overklocken, maar alleen als je bios het ondersteund en je hebt een maximum geloof ik Reageren
moechy Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Wat bedoel je precies met upgraden? Want als je meer Ram wilt, zul je nog ram kaartjes mogen kopen. Van Overclocken weet ik niets dus daar kan ik je al niet mee helpen. Overigens mag je ook niet te veel ram bijsteken. Want als je moederbord het niet ondersteunt heb je kans dat je pc crasht. Ik hoop dat ik je toch een beetje geholpen help. Grtzzz moechy Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Je kunt het overklocken, maar alleen als je bios het ondersteund en je hebt een maximum geloof ik Wat is Bios? Edit: zou het helpen als ik dit post Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Compaq-Presario - Computermodel: KC765AA-ABH SR5205NL - Computernaam:xxxxx - Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: ECS - Model: Livermore8 - BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. - BIOS Model: BIOS Date: 09/03/07 16:33:35 Ver: 08.00.13 Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHz - Kloksnelheid: 1200 MHz Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 2047 MB RAM Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype: CDFS - Grootte: 232,88 GB - Vrije ruimte: 153,23 GB Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: MusCVideo32 - Beeldprocessor: GeForce 8600 GT - Geheugengrootte: 512 MB - Drivers: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.7824 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Standaardbeeldscherm - Schermresolutie: x - Kleurkwaliteit: 32-bits - Frequentie: 60 Hz Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: MusCDriverV32 - Model: MusCDriverV32 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 10.0 Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium - Versie: 6.0.6000 - Service Pack: Onbekend ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Bewerkt: 5 november 2008 door Gta-Alien Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik zou zo 123 niet weten waar het voor staat maar de bios is het besturingsprogramma van je mobo, deze stuurt echt alles aan op je pc, zonder de bios zal je pc niet kunnen opstarten. Op wikipedia hebben ze er vas wel meer info over als je dat wilt Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 ik heb nu 2gb ram en kan ik dat upgraden zonder er iets nieuws voor te kopen of overclocken ik ben hier niet erg bekend mee dus graag duidelijke uitleg geheugen overklocken is idd wel mogelijk maar ik denk niet dan compaq een knap setje OC geheugen erin heeft gezet, zullen waarschijnlijk wel standaart samsung/corsair/whatever latjes zijn, moet je maar even kijken En als je het wil uitbreiden zal je nieuwe bankjes moeten kopen, waarom wil je het eigenlijk uitbreiden, 2 gig is tog zat? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 ik heb nu 2gb ram en kan ik dat upgraden zonder er iets nieuws voor te kopen of overclocken ik ben hier niet erg bekend mee dus graag duidelijke uitleg geheugen overklocken is idd wel mogelijk maar ik denk niet dan compaq een knap setje OC geheugen erin heeft gezet, zullen waarschijnlijk wel standaart samsung/corsair/whatever latjes zijn, moet je maar even kijken En als je het wil uitbreiden zal je nieuwe bankjes moeten kopen, waarom wil je het eigenlijk uitbreiden, 2 gig is tog zat? Gta iv is toch veel hoger Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 kijkend naar de rest van je systeem is het zat, als je IV knap wil gaan spelen word het een complete upgrade Reageren
Hayte Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik zou zo 123 niet weten waar het voor staat maar de bios is het besturingsprogramma van je mobo, deze stuurt echt alles aan op je pc, zonder de bios zal je pc niet kunnen opstarten.Op wikipedia hebben ze er vas wel meer info over als je dat wilt Basic Input Output System je Bios is niet je OS, maar deze regelt de inputs en outpus van je PC... mijn oom heeft het es een keertje aan mij uitgelegd, maar ben ik even vergeten hoe een pc precies werkt... Reageren
moechy Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ik heb nu 2gb ram en kan ik dat upgraden zonder er iets nieuws voor te kopen of overclocken ik ben hier niet erg bekend mee dus graag duidelijke uitleg geheugen overklocken is idd wel mogelijk maar ik denk niet dan compaq een knap setje OC geheugen erin heeft gezet, zullen waarschijnlijk wel standaart samsung/corsair/whatever latjes zijn, moet je maar even kijken En als je het wil uitbreiden zal je nieuwe bankjes moeten kopen, waarom wil je het eigenlijk uitbreiden, 2 gig is tog zat? Gta iv is toch veel hoger Nou met dat ding van jou. Draait GTA IV voor geen meter. Word dus een complete upgrade als je degelijk wilt gamen. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ECS is niet bepaald een overclockers merk. Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Waarom is je pc eigenlijk underclocked? Dat betekent 1. Je CPU word te warm, intel CPU's gaan dan op lagere snelheid draaien 2. je hebt het zo ingestelt. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Waarom is je pc eigenlijk underclocked? Dat betekent 1. Je CPU word te warm, intel CPU's gaan dan op lagere snelheid draaien2. je hebt het zo ingestelt. hoe stel ik dat uberhaupt in dan ? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 hoezo zou zijn pc underclocked zijn dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.