Jump to content

hoe werkt modden precies?

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke ik heb een t-shirt vervangen door az.txd. Maar nu heb ik nog dat bestand Readme.txt. Wat moet ik hier vervolgens mee doen ?

Nogmaals bedankt!

Groetjes Jelle wester

Geplaatst:

Ik open net dat texst bestand en daar staat in dat ik volgens de moderrateur het moet veranderen van T-shirt white naar dat bijgevoegde bestendeje. Dit schrijfd hij:

AZ thuisshirt voor GTA San Andreas!

Inleiding.

Ik heb het AZ thuisshirt gemaakt. Incl. Eredivisie badge.

Installeren.

Je kunt deze mod installeren via de IMG Tool 2.0. Je opent player.img met je IMG Tool en zoekt naar: ''tshirtwhite'' je doet dan

rechtermuisknop en ''Replace''. Je zoekt vervolgens naar het bestandje dat je hebt uitgepakt en vervangt hem. Dit is alles.

Start nu GTA SA, ga naar de Binco en doe Torso en klik white shirt aan.

Veel plezier.

Copyright.

Deze mod mag enkel en alleen gebruikt worden voor particulier gebruik en mag zonder toestemming niet worden veranderd.

Voor toestemming om hem aan te passen mail naar: psv_tha_best_92 (at) hotmail DOT com, of stuur me een pb op Gtaforum.nl.

© Snelwegfreak, 2007

En hij spreekt van een bestandje dat je hebt uitgepakt, dat is toch dat az.txd?

Groetjes Jelle

Geplaatst:

Ja, dat bestandje heb je nodig. Maar verander de naam AZ.txdin tshirtwhite.txd. Zoek dus met de find functie tshirtwhite.TXD in de GTA3.IMG, delete hem, druk op add en voeg jouw tshirtwhite.TXD toe. Rebuild Archive en klaar. Makkelijker kan het niet zijn xD

Geplaatst:
Ja, dat bestandje heb je nodig. Maar verander de naam AZ.txdin tshirtwhite.txd. Zoek dus met de find functie tshirtwhite.TXD in de GTA3.IMG, delete hem, druk op add en voeg jouw tshirtwhite.TXD toe. Rebuild Archive en klaar. Makkelijker kan het niet zijn xD

Sterker nog, het kan nog makkelijker: Je zoekt tshirtwhite.txd, drukt Rechtsklik > Replace en je selecteert je tshirtwhite.txd. Dan hoef je ook niet Rebuild archive tedoen, lekker makkelijk! Wel eerst AZ.txd naar tshirtwhite.txd veranderen zoals Remi al zei.

Volledige handleiding over IMGtool op www.beagle-zooi.tk :cya:

Geplaatst:

Oke als ik het T-shirt wihte heb verwijderd ga ik zoeken bij commends en dan klik ik op add en dan krijg ik dit in mijn scherm.

coll

generic

grass

txd

en nog wat anderen bestanden waat az.txd ook niet tussen staat. Moet ik dat az.txd ergens anders opslaan of een anderen map openen. want dit staat allemaal bij moddels. En er is ook nog een map met GTA San andreas en een map progam files. Weet een van jullie waar het staant of waar ik az.txd moet opslaan of verplaatsen ofo?

Groetjes jelle

Geplaatst:
Oke als ik het T-shirt wihte heb verwijderd ga ik zoeken bij commends en dan klik ik op add en dan krijg ik dit in mijn scherm.

coll

generic

grass

txd

en nog wat anderen bestanden waat az.txd ook niet tussen staat. Moet ik dat az.txd ergens anders opslaan of een anderen map openen. want dit staat allemaal bij moddels. En er is ook nog een map met GTA San andreas en een map progam files. Weet een van jullie waar het staant of waar ik az.txd moet opslaan of verplaatsen ofo?

Groetjes jelle

1. Wat zei ik nou, je moet replace gebruiken, geen delete en add! [Tut]

Ja, je krijgt alles wat in je map Models staat. Je kan dan gewoon navigeren waar je nieuwe bestand staat. Je kan gewoon zoeken naar je txd :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...