Jump to content

Chain reaction trophie

---Elias---

Recommended Posts

Ik heb een vraagje.

Ik heb voor de trophie ''chain reaction'' voor ps3 allemaal auto's bij een tankstation gezet (stuk of 14) en heb er dan een granaatje tussen gegooit. Het was een hevige explosie (mijn spel haperde er van). Maar ik kreeg geen bericht van u heeft een trophie gewonnen. ik ging eens kijken naar de vrakken en telde er maar 8. Maar ik ben er zeker van dat ik ervoor 14 heb getelt. En ik heb het daarvoor ook nog is gedaan maar niet bij een tankstation gewoon op straat en dat waren er ook 10 die ontploft waren en ook geen bericht.

Kan iemand die de trophie al heeft hoe hij dit heeft gedaan of wat ik fout doe? :?

Greets Ely :cya:

Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn de auto's weggegaan. Als je even niet kijkt kunnen auto's zomaar verdwijnen. Hierdoor krijg je dus een minder aantal. Dus als je 8 auto's hebt en je haalt de negende op, dan kan het zijn dat er een auto weg is. En dan heb je er dus 8. Je moet niet te ver weg gaan lopen. Gewoon dichtbij blijven. Dan blijven de auto's meestal wel staan.

Delen op andere websites

Je moet wel 10 auto's ontploffen in 10 seconden

Er kunnen best 10 ontploffende auto's liggen, maar misschien niet in 10 seconden gedaan

En als je niet verder gaat dan de overkant van de straat spannen de auto's meestal niet weg

Bewerkt: door Wiermans
Delen op andere websites

Voor dat ik ze heb opgeblast heb ik getelt..... 14 ga eve achteruit (niet ver) gooi een granaat. hij ontploft (ik vloog zelfs weg omdat ik te dicht bij stond maar ik vloog niet ver) en ik ga zien en een paar vrakken zijn verdwenen.

Of kan het aan codes liggen want toen ik die auto haalden krijg ik een ster en deed die weg met code.

en het was op 1 seconde gebeurt.

in 1 keer alle autos kapot

Bewerkt: door Ely
Delen op andere websites

Voor dat ik ze heb opgeblast heb ik getelt..... 14 ga eve achteruit (niet ver) gooi een granaat. hij ontploft (ik vloog zelfs weg omdat ik te dicht bij stond maar ik vloog niet ver) en ik ga zien en een paar vrakken zijn verdwenen.

Of kan het aan codes liggen want toen ik die auto haalden krijg ik een ster en deed die weg met code.

en het was op 1 seconde gebeurt.

in 1 keer alle autos kapot

Misschien bug in het spel. Probeer het nog eens bij een ander tankstation en hopelijk lukt het dan wel

Delen op andere websites

wat ook gemakelijk is ja pakt een bus op het tweede eiland op starton junkson of hoe noemt da nu weer :?

dus je neemt die bus en je rijd er mee op de brug die naar het eerste eiland gaat,

eenmaal op de brug parkeer heb zo goed dan de autos niet meer kunnen passeren.

als je ongeveer ziet dat je er tien hebt blaas je gewoon de boel op.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...