Jump to content

Valt uit

GTA:SAN ANDREAS

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, als ik SA start, dan is er niks, ik druk op new game, of een save game, dan laadt hij normaal, maar als het geladen is, dan loopt ie na 2 sec vast.

Hulp graag.

Geplaatst:
Hoi, als ik SA start, dan is er niks, ik druk op new game, of een save game, dan laadt hij normaal, maar als het geladen is, dan loopt ie na 2 sec vast.

Hulp graag.

Heb je gemod in het spel? En welke versie heb je?

Geplaatst:

daar ligt ut niet aan...... sorry dat ik het eerder niet zei, maar dat heb i ook bij andere spellen.

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer eens reinstall, misschien wat mis met de data.

Dit moet trouwens in SA: Hardware problemen

Bewerkt: door Pemp
Geplaatst:
HET IS OOK MET ANDERE SPELLEN!!!!!!!!

In dat geval lijkt het niet aan het spel zelf te liggen, maar aan je PC. Hij leest de spellen misschien niet zoals hij ze zou moeten lezen. Wij kunnen je dus hier, in het SA fora, geen tips geven, omdat het -zoals gezegd- niet aan het spel zelf ligt.

- Verplaatst naar CT: Hardware. -

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zijn ze

Het is een alternate computer

Intel® Core TM 2 CPU

2 vaste schijven:

een met 2.66 GB ruimte nog over <- hier staat mijn gta op

en andere 186 GB OVER!

hij deed het eerst nog goed.

Alvast bedankt

Bewerkt: door GTA:SAN ANDREAS
Geplaatst:

Dat zijn nou niet echt speceficaties waar we veel aan hebben bij het vaststelen van of je PC het wel of niet trekt. Zaken als de kloksnelheid en cache van je processor of het type en geheugen van je grafische kaart zijn hier veel belangrijker. Als je naar Start gaat, zie je waarschijnlijk een knop met 'Uitvoeren'. Klik daar op. Typ daar 'dxdiag' zonder aanhalingstekens en druk op enter. Nu opent zich een scherm waarin allerlei gegevens over jouw pc worden verzameld. Op het eerste tabblad zie je specificaties van je processor, op het tabblad 'Beeldscherm' zie je gegevens over je grafische kaart. Plaats die gegevens even hier.

Verder het kan ook zo zijn dat je computer een fout in de DirectX Library heeft zitten. DirectX wordt door bijna elk modern spel gebruikt en het is dus noodzakelijk dat je dat volledig op je pc hebt staan. Het kan dus ook een tip zijn om dat even opnieuw te installeren.

Verder kan het ook nog helpen om de drivers van je grafische kaart even te vernieuwen naar de meest recente versie.

Succes ;)

Geplaatst:

dit zijn ze:

besturingssysteem: Windows XP Proffessional

Taal: Nederlands

Processor: Intel ® Core 2 CPU 6400 @ 2.13 Ghz (2 CPU's)

Geheugen: 1022 MB RAM

Wisselbestand: 392 MB Gebruikt 2066 MB Beschikbaar.

DirectX versie: 9.0

Naam: Nvidia GeForce 7600 GS

Fabrikant Nvidia

Chiptype: GeForce 7600 GS

DAC-Type: Integrated RAMDAC

Totaal geheugen: 512.0 MB

Huidige 1440x900 (32 bit) (75 Ghz)

Dat waren ze

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...