Jump to content

2 vraagjes: 3DsMax Textures - SketchUp Schaal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

- Ik heb al eens met SketchUp wat gemaakt maar nu wil ik voor GTA SA wat gaan maken. Alleen 1 probleem. Ik weet niet precies wat de schaal is.

- Zo als vele zeggen kun je met 3DsMax veel meer, maar ik heb nog geen textures. Waar kan ik die vinden??

EDIT: Waar kan ik veel blueprints vinden zoals in die TUT die over de blueprints gaat?

Remcconen

Bewerkt: door Remcconen
Geplaatst:

Als ik het zo lees zie ik drie problemen:

-Je weet de schaal niet van modellen uit SA

-Je kan geen Texuren vinden

-Je zoekt Blauwdrukken.

-Oke, een schaalmodel kan je zo uit SA halen, maar je hebt schijtup dus dan is het een ander verhaal. PB Timske, of slangalborno, voor een schaalmodel in .skp formaat.

-Als je op Google had gezocht naar "textures" was de eerste hit deze site: www.CGTextures.com. Er zijn er uiteraard nog meer.

Blauwdrukken kan je op deze site vinden, maar zelfde verhaal, Google kom je erg ver; www.the-blueprints.com

Geplaatst:

gwn :

ga naar paint

open daar de bleuprints(ongecut)

pak in de tool boks de rechter bovenste en omvierkant elke zeiden apart open een neiwue paint en plak alle "apparte" onderdelen in de nieuwe paint en sla daar op als bijv. side - top - front enz.

Geplaatst:
gwn :

ga naar paint

open daar de bleuprints(ongecut)

pak in de tool boks de rechter bovenste en omvierkant elke zeiden apart open een neiwue paint en plak alle "apparte" onderdelen in de nieuwe paint en sla daar op als bijv. side - top - front enz.

Bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...