mattert Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 hallo ik heb een probleempje, mijn sa ziet er best *** uit. ik heb andere screenshot gezien (hier een voorbeeld). De wagen zien er netjes uit maar als ik in mijn spel ga ziet het er anders uit, en zie ik betje allemaal van die langere streepjes bewegen, en op filmpjes is het niet zo veel maar een klein beetje. Het licht niet aan me videokaart ofzoiets (nvidia 9500) maar heeft iemand een idee hoe ik het netzo mooi kan laten zien als op die screenshot? Mathijs. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 hallo ik heb een probleempje, mijn sa ziet er best *** uit. ik heb andere screenshot gezien (hier een voorbeeld). De wagen zien er netjes uit maar als ik in mijn spel ga ziet het er anders uit, en zie ik betje allemaal van die langere streepjes bewegen, en op filmpjes is het niet zo veel maar een klein beetje. Het licht niet aan me videokaart ofzoiets (nvidia 9500) maar heeft iemand een idee hoe ik het netzo mooi kan laten zien als op die screenshot?Mathijs. Misschien iets teveel Gta iv gespeeld ofzo Reageren
mattert Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 ik heb geen GTA IV lol. maar op dat plaatje hoe kan ik dat zo mooi krijgen heb je een idee? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 probeer je videokaart eens te updaten...en kijk of de instellingen van gta sa misscien hoger kunnen Reageren
T@rget Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Maak eens een screenshot, misschien heb je wel artefacts Reageren
mattert Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 hier is de screenshot, op deze zie je het niet zo goed, maar de achterste auto die me op de screen voor bij rijd zie je het aan de voorkant maar dan heb ik het echt overal, en ik wil het netter hebben. netzo als op die afbeelding in m'n eerste post, en de zwarte strepen op de autos zijn net stippel lijnen en niet aan elkaar.. EDIT: je zit nu op de screenshot 80%, maar als je erop klikt is het hoe ik de screen nam, maar op de 80% is het precies het zeflde als in game .... Reageren
xkhgib Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 zet der resolutie gelijk aan de resolutie van je scherm? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik denk dat het komt omdat op die screen de auto gemod is, het dus een andere auto wat erin gezet is. Die zien er meestal ook anders uit, daarom zie je ook een verschil. Ook kun je proberen bij Display Options alles on en op high te zetten, mits je computer dit aankan. Reageren
mattert Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 ik heb het nu wat moier moest me revolutie alleen verzetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.