Sietse-jos Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Ik weet niet of iemand dit wel eens uitgeprobeerd heeft maar probeer dit maar eens: www.love-meet.net www.goldberglignerandshyster.com www.autoeroticar.com www.libertytreeonline.com www.weazelnews.com www.beanmachinecoffee.com www.americantravelguide.net www.burgershot.net www.rustybrownsringdonuts.com Ik heb geen idee of ik het hier moet posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Ik had het al geprobeerd en je komt op de officiële GTA IV-site uit. Ik denk wel dat het al bekend was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Dit was inderdaad al bekend, ongeveer al sinds het spel uitkwam. Kijk voor meer websites even op deze pagina. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 ik snap niet wrm je het hier plaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Ik vind het wel een soort van 'easter egg', die websites zijn gewoon zelfverzonnen sites in het spel. Ze hebben dus een paar van die sites ook gelinkt naar hun homepage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.