Froop Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Voor degene die die eerste missie van Zero niet kunnen halen heb ik een "gouden" tip. Druk elke keer de cheat in dat alle voertuigen in je buurt ontploffen. R2,L2,R1,L1,L2,R2,square,triangle,circle,triangle,L2,L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 mmmm goed bed8 g het strakjes proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 met dank aan de walkthrough http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=SF_F1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 zo had ik hem ook gehaald ik kende de cheat al bijna uit mijn hoofd jammer dat je het zovaak moet doen <_< heb nou in totaal al 2188 X gecheat B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 met dank aan de walkthroughhttp://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=SF_F1 Ik heb de tip niet van deze walkthrough af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 met dank aan de walkthroughhttp://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=SF_F1 Ik heb de tip niet van deze walkthrough af. Hij bedoeld denk ik dat de walkthrough jouw bedankt omdat je de hebt gevonden :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the darman Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 h ja ik ga da ook is probeeren bedankt froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Ik had deze tip 1 maand geleden al gepost is het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the darman Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Ik had deze tip 1 maand geleden al gepost is het niet hoe moet je met zéro iiets oppakken met die mag neet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the darman Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Ik had deze tip 1 maand geleden al gepost is het niet antwoord graag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Ik had deze tip 1 maand geleden al gepost is het niet antwoord graag? Man heb ff geduld en spam niet zo en gebruik de edit knop. Gewoon de magneet bewegen en gewoon tegen je voertuig aankomen dan hangt ie erraan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) je hebt 3 min gewacht ongeduld en heb je geen topic er over gemaakt???? -_- :mellow: Bewerkt: 7 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the darman Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Ik had deze tip 1 maand geleden al gepost is het niet antwoord graag? Man heb ff geduld en spam niet zo en gebruik de edit knop. Gewoon de magneet bewegen en gewoon tegen je voertuig aankomen dan hangt ie erraan. hoe bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 nou net zo als hij het zegt natuurlijk LEZEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik heb een vraagje als je een cheat gebruikt dan kan je de game tog niet voor 100 % halen ??? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.