GTAgangsta Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Beste forumleden, Ik heb in mijn MSN mensen staan die in hun msn-naam [b ] [/b],, [c] [/c] (nu ff spaties ertussen, anders zie je het niet) enzo hebben staan. Dit zou dan vet en cursief moeten worden, alleen dat zie ik niet. Is er een plugin ofzo te downloaden dat dit wel mogelijk maakt? Ik heb MSN 8.5, de nieuwste dus. Greetzz GTAgangsta Bewerkt: 5 november 2008 door GTAgangsta Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Je moet MSN Plus hebben. Hiermee kan je dat allemaal zien. [i ] en [/i] zijn trouwens voor cursief hoor. [c ] en [/c] is geen code. Alleen [c=*kleur* ] [/c] werkt. Dat is dan de kleur van je tekst. Maar dit kan je niet zien zonder MSN Plus. Die zul je dus moeten downloaden. Er zitten ook veel meer voordelen aan MSN Plus hoor Hier kan je msn plus downloaden. Als je dat hebt gedaan moet je niet vergeten om hem te installeren! Succes Reageren
Traser Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Beste forumleden,Ik heb in mijn MSN mensen staan die in hun msn-naam [b ] [/b],, [c] [/c] (nu ff spaties ertussen, anders zie je het niet) enzo hebben staan. Dit zou dan vet en cursief moeten worden, alleen dat zie ik niet. Is er een plugin ofzo te downloaden dat dit wel mogelijk maakt? Ik heb MSN 8.5, de nieuwste dus. Greetzz GTAgangsta Msn Messenger PLUS! .: Klik hier :. Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Let op dat je geen ondersteuning geeft aan de sponsor tijdens het installatieproces. Dit voorkomt allemaal rotzooi op je pc. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Tnx! Het werkt perfect ! Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ook een erg goeie site voor deze shit upgrades is www.mastaline.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.