Jump to content

MSN plugin ofzo?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste forumleden,

Ik heb in mijn MSN mensen staan die in hun msn-naam [b ] [/b],, [c] [/c] (nu ff spaties ertussen, anders zie je het niet) enzo hebben staan. Dit zou dan vet en cursief moeten worden, alleen dat zie ik niet. Is er een plugin ofzo te downloaden dat dit wel mogelijk maakt?

Ik heb MSN 8.5, de nieuwste dus.

Greetzz

GTAgangsta

Bewerkt: door GTAgangsta
Geplaatst:

Je moet MSN Plus hebben. Hiermee kan je dat allemaal zien. [i ] en [/i] zijn trouwens voor cursief hoor. [c ] en [/c] is geen code. Alleen [c=*kleur* ] [/c] werkt. Dat is dan de kleur van je tekst. Maar dit kan je niet zien zonder MSN Plus. Die zul je dus moeten downloaden. Er zitten ook veel meer voordelen aan MSN Plus hoor ;)

Hier kan je msn plus downloaden. Als je dat hebt gedaan moet je niet vergeten om hem te installeren!

Succes :)

Geplaatst:
Beste forumleden,

Ik heb in mijn MSN mensen staan die in hun msn-naam [b ] [/b],, [c] [/c] (nu ff spaties ertussen, anders zie je het niet) enzo hebben staan. Dit zou dan vet en cursief moeten worden, alleen dat zie ik niet. Is er een plugin ofzo te downloaden dat dit wel mogelijk maakt?

Ik heb MSN 8.5, de nieuwste dus.

Greetzz

GTAgangsta

Msn Messenger PLUS! .: Klik hier :.

Geplaatst:

Let op dat je geen ondersteuning geeft aan de sponsor tijdens het installatieproces. Dit voorkomt allemaal rotzooi op je pc. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...