Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

1 wil je kleding voor tommy (dan heb ik het over vc, ik heb geen sa maar t is wel zelfde systeem)

dan ga je naar de folder "skins" in de vice city map en plakt daar je *.bmp bestand

wil je kleding voor tommy maar dan voor als je door zo een icoontje heen loopt

dan pak je de img tool zoek je via "txd workshop" dat je weet welke je wil en dan doe je via de img tool replace je hem

wil je dat bijv. een taxi chaufeur die kleding draagt dan open je txd workshop dan zoek je de taxi man "in de gta3.img"

dan copier je die naam die naam zet je op die ".bmp" en dan import je hem en save txd!

zeg maar als je het ondijdelijk vind

Geplaatst:

voor sa is het niet hetselfde systeem, bij sa heb je geen map met skins, maar een player.img waar al het haar etc in opgeslegen is, in shopping.dat staat alle data over de kleding etc

Geplaatst:
voor sa is het niet hetselfde systeem, bij sa heb je geen map met skins, maar een player.img waar al het haar etc in opgeslegen is, in shopping.dat staat alle data over de kleding etc

waar vind ik die player img

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...