Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hey, omdat me vorige wedstrijd is geannuleerd i.v.m. de ban van tjippie, wil ik graag een nieuwe beginnen. Onderwerp: Fotowedstrijd Soort design: Foto Size design: Zo groot als je foto is Render: - Animatie: - Premade: - Tijd van inlevering:Z.S.M. (Zo Snel Mogelijk) Opmerking: A.u.b. geen foto van internet! Doe je dat wel, dan zoek ik wel iemand anders om een battle tegen te houden. Ook geen bewerkte foto's met Photoshop, Paint, enz enz. Gewoon een originele foto. Je naam mag er wel in. Ik lever de mijne in na de jouwe!
Sprunk Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Lijkt mij wel eens leuk, een foto wedstrijd. Is weer eens wat anders dan een signature, dus ik doe mee. Gemaakt tijden de zomervakantie, met een Olympus camera. Geen professioneel ding ofzo, maar ik wil wel eens kijken of ik er wat van kan. Hoeveel foto's mag/moet je insturen, ik heb er namelijk nog wel meer.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Sorry voor de laatste reactie, maar ik was het totaal vergeten.. Ik zet deze foto in: Gemaakt tijdens een kleine photoshoot van een Chrysler 300C SRT-8. Dat de beste mogen winnen! Succes man!
Sprunk Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Kan een mod de titel wijzigen? Dan kan het stemmen beginnen
Sprunk Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Laatste stemdag, en we hebben al 0 stemmen Bewerkt: 13 november 2008 door Sprunk
X-Zero Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Vooruit dan maar.... Mijn stem gaat naar Sprunk , ik vind het wel een mooi landschap, je kan er minutenlang naar kijken en weer details ontdekken en dat vind ik beter dan een dan een heel scheef genomen foto van een chrysler 300 C-tje die langs de stoep geparkeerd staat.
SubaruFreak Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Mijn stem gaat naar: Sonny-The-Pilot Prachtige foto zo schuin van de voorkant en natuur erachter
---Elias--- Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ik ga voor sprunk omdat die me meer een rustige gevoel bij geeft. En bij sonny vind ik het te druk met die auto en eenzijdig.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Bedankt voor de stemmen. Nog meer?
-Matthijs- Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Gefeliciteerd met deze overwinning, Sprunk! Je verdient een punt voor in de ranking. Sonny-The-Pilot raakt zijn punt door deze nederlaag kwijt, helaas. Sprunk: +1 Sonny-The-Pilot: -1 Closed en updated.
Recommended Posts