Jump to content

Sonny V.S. Sprunk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, omdat me vorige wedstrijd is geannuleerd i.v.m. de ban van tjippie, wil ik graag een nieuwe beginnen.

Onderwerp: Fotowedstrijd

Soort design: Foto

Size design: Zo groot als je foto is

Render: -

Animatie: -

Premade: -

Tijd van inlevering:Z.S.M. (Zo Snel Mogelijk)

Opmerking: A.u.b. geen foto van internet! Doe je dat wel, dan zoek ik wel iemand anders om een battle tegen te houden. Ook geen bewerkte foto's met Photoshop, Paint, enz enz. Gewoon een originele foto. Je naam mag er wel in.

Ik lever de mijne in na de jouwe!

Geplaatst:

Lijkt mij wel eens leuk, een foto wedstrijd. Is weer eens wat anders dan een signature, dus ik doe mee. ^_^

Natuur_4.jpg

Gemaakt tijden de zomervakantie, met een Olympus camera. Geen professioneel ding ofzo, maar ik wil wel eens kijken of ik er wat van kan.

Hoeveel foto's mag/moet je insturen, ik heb er namelijk nog wel meer. ^_^

Geplaatst:

Sorry voor de laatste reactie, maar ik was het totaal vergeten..

Ik zet deze foto in:

2d6lgko.jpg

Gemaakt tijdens een kleine photoshoot van een Chrysler 300C SRT-8. :)

Dat de beste mogen winnen! :bier:

Succes man!

Geplaatst: (bewerkt)

Laatste stemdag, en we hebben al 0 stemmen :tu:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Vooruit dan maar.... Mijn stem gaat naar Sprunk , ik vind het wel een mooi landschap, je kan er minutenlang naar kijken en weer details ontdekken en dat vind ik beter dan een dan een heel scheef genomen foto van een chrysler 300 C-tje die langs de stoep geparkeerd staat.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: Sonny-The-Pilot Prachtige foto zo schuin van de voorkant en natuur erachter :tu:

Geplaatst:

Ik ga voor sprunk omdat die me meer een rustige gevoel bij geeft.

En bij sonny vind ik het te druk met die auto en eenzijdig.

Geplaatst:

Gefeliciteerd met deze overwinning, Sprunk! Je verdient een punt voor in de ranking. Sonny-The-Pilot raakt zijn punt door deze nederlaag kwijt, helaas.

Sprunk: +1

Sonny-The-Pilot: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...