Von-Helsing Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Hoi mensen! Ik heb een logo nodig voor een filmclubje van me. Het heet: Pleeboys Dus leef je uit met variaties van playboy Ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie een soort logo willen maken voor mij. Iets met neon buizen van Playboy, en dan ipv zo'n konijn een Wc pot Alvast bedankt ! Laturr EDIT: Oké, Sorry Type: Een logo Stijl: Het gaat om een logo voor 'Pleeboys', het zou dus leuk zijn als je iets met Playboy zou kunnen doen. Grootte: Maakt niet uit. Afbeelding: Een wc-pot ipv een konijn. Tekst: Pleeboys Rand: Gewoon een dun zwart lijntje. Kleuren: Neon buizen met blauw of roze ofzoiets eromheen. Render (optioneel): Extra (optioneel): Bewerkt: 5 november 2008 door Von-Helsing Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hallo, Om het even wat duidelijker te maken, zou je deze code willen gebruiken: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Ik ben er al mee bezig Ik zit wel met een hoop huis- en leerwerk, dus het kan zijn dat het vandaag niet af komt. Bewerkt: 5 november 2008 door Galiorix Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ok bedankt Er kunnen ook andere mensen meedoen hoor! Laturr >>> Door -Matthijs-: Eén persoon behandelt je aanvraag. Het is niet de bedoeling en bovenal niet netjes om meerdere mensen aan het werk te zetten en uiteindelijk slechts één ontwerp te kiezen.<<< Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Uhm? Je zou het die dag niet afkrijgen en 2 dagen later nog steeds niks vernomen!! Laturr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.