gta master 1 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) hallo, ik las net mijn mail en ik heb een beta key van resistance 2 gewonnen.. hij geld een paar dagen, maar kan ik na die dagen de demo niet meer spelen???of kan ik hem dan alleen niet meer downloaden?? o, en is dez beta zeldzaam??;P greetz gta master 1, Bewerkt: 5 november 2008 door gta master 1 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Het is voor mij en anderen makkelijker te begrijpen als je ABN praat vriend. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Het is voor mij en anderen makkelijker te begrijpen als je ABN praat vriend. wat bedoel je?? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Het is voor mij en anderen makkelijker te begrijpen als je ABN praat vriend. wat bedoel je?? Leer eerst maar eens goed lezen forumrunner. De code is alleen een paar dagen geldig, als je de Demo download wanneer de code nog geldig is is er niks aan de hand. En kan je de demo gewoon spelen, als de code verlopen is en je download de demo. Kan dat niet, dus als de code nog geldig is kan je de demo downloaden, als je hem al hebt gedownload, en de code is niet meer geldig kan je de demo nog spelen. Veel plezier!! Bewerkt: 5 november 2008 door GTA Haas Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Het is voor mij en anderen makkelijker te begrijpen als je ABN praat vriend. wat bedoel je?? Leer eerst maar eens goed lezen forumrunner. De code is alleen een paar dagen geldig, als je de Demo download wanneer de code nog geldig is is er niks aan de hand. En kan je de demo gewoon spelen, als de code verlopen is en je download de demo. Kan dat niet, dus als de code nog geldig is kan je de demo downloaden, als je hem al hebt gedownload, en de code is niet meer geldig kan je de demo nog spelen. Veel plezier!! ok ty...en plezier heb ik zeker..misschien is de game wel harstikke saai, maar het idee dat ik als 1 van dee eerste op de hele wereld een game speel en dat die game (onder de ps3 gamers) ook nog een populaire game is...JA plezier ga ik zeker hebben Bewerkt: 5 november 2008 door gta master 1 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Het is voor mij en anderen makkelijker te begrijpen als je ABN praat vriend. wat bedoel je?? Leer eerst maar eens goed lezen forumrunner. De code is alleen een paar dagen geldig, als je de Demo download wanneer de code nog geldig is is er niks aan de hand. En kan je de demo gewoon spelen, als de code verlopen is en je download de demo. Kan dat niet, dus als de code nog geldig is kan je de demo downloaden, als je hem al hebt gedownload, en de code is niet meer geldig kan je de demo nog spelen. Veel plezier!! ok ty...en plezier heb ik zeker..misschien is de game wel harstikke saai, maar het idee dat ik als 1 van dee eerste op de hele wereld een game speel en dat die game (onder de ps3 gamers) ook nog een populaire game is...JA plezier ga ik zeker hebben Ahhh, altijd leuk om een lid te helpen... En als je meer vragen hebt, stel ze! Reageren
Hayte Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Het is voor mij en anderen makkelijker te begrijpen als je ABN praat vriend. wat bedoel je?? Leer eerst maar eens goed lezen forumrunner. De code is alleen een paar dagen geldig, als je de Demo download wanneer de code nog geldig is is er niks aan de hand. En kan je de demo gewoon spelen, als de code verlopen is en je download de demo. Kan dat niet, dus als de code nog geldig is kan je de demo downloaden, als je hem al hebt gedownload, en de code is niet meer geldig kan je de demo nog spelen. Veel plezier!! ok ty...en plezier heb ik zeker..misschien is de game wel harstikke saai, maar het idee dat ik als 1 van dee eerste op de hele wereld een game speel en dat die game (onder de ps3 gamers) ook nog een populaire game is...JA plezier ga ik zeker hebben ik heb die code ook Spel is echt super vet... ik zou het al kopen alleen voor Multiplayer...zaaalig.... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 maar het idee dat ik als 1 van dee eerste op de hele wereld een game speel en dat die game Nou moet je ook weer niet gaan overdrijven. Er zijn minstens 100.000 mensen die zon code hebben gekregen hoor (ik ook) Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Het is voor mij en anderen makkelijker te begrijpen als je ABN praat vriend. wat bedoel je?? Leer eerst maar eens goed lezen forumrunner. Ik kan het wel lezen, Alleen erger ik me er aan. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) maar het idee dat ik als 1 van dee eerste op de hele wereld een game speel en dat die game Nou moet je ook weer niet gaan overdrijven. Er zijn minstens 100.000 mensen die zon code hebben gekregen hoor (ik ook) 100.000 is niet veel als je bedenk hoeveel mensen een ps3 hebben . De beta is trouwens al lang afgelopen: het was een online beta, dus niet meer speelbaar: servers gesloten . Mijn mening over de game: ***** Game!! erg saai en vermoeiend. Zeker geen aanrader; Je kan beter voor COD 4/5 gaan. Maar dat is mijn mening . EDIT: ik leen nu de volledige game van een vriend: Singleplayer en co-op zijn wel erg leuk Bewerkt: 4 januari 2009 door gta master 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.