PowerPats Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ze moeten echt meer multiplayer maps gaan toevoegen, ik heb ze allemaal al 1000 keer gespeeld, en het word een beetje saai als je alle goede plekjes al weet enz. Ik weet nu al gewoon hoe ik via allerlei zijweggetjes achter de vijand kan komen en hun bij hun eerste spawnplek te grazen kan nemen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik had daarjuist 4 kills en 0 deaths niet slecht voor de 2de keer online. Maar ik hield me wel low profile. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ze moeten echt meer multiplayer maps gaan toevoegen, ik heb ze allemaal al 1000 keer gespeeld, en het word een beetje saai als je alle goede plekjes al weet enz. Ik weet nu al gewoon hoe ik via allerlei zijweggetjes achter de vijand kan komen en hun bij hun eerste spawnplek te grazen kan nemen Jij bent ook een verslaafde. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ik weet het ik weet het.... Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ik weet het ik weet het.... Welkom bij de club! Alhoewel ik nu alleen vrijdag, zaterdag en zondag speel Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ik weet het ik weet het.... Welkom bij de club! Alhoewel ik nu alleen vrijdag, zaterdag en zondag speel Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ik weet het ik weet het.... Welkom bij de club! Alhoewel ik nu alleen vrijdag, zaterdag en zondag speel Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ik weet het ik weet het.... Welkom bij de club! Alhoewel ik nu alleen vrijdag, zaterdag en zondag speel Doe niet zo zielig. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 powerpats ik speel al veel online en heb nog niet eens de helft van de maps gespeeld ik had daarnet 20 kills en 4 deaths in radecs academie . ik knalde ze allemaal af in de tunnel Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 radec academie is echt een gave map, veel mensen rennen gelijk het pleintje op maar dat is het domste wat je kan doen, je bent dan gewoon dood Ik prefereer heel stiekem naar de overkant te gaan inderdaad door allerlei tunnels enz en dan bij de vijand's basis allemaal moordpartijen aanrichten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 radec academie is echt een gave map, veel mensen rennen gelijk het pleintje op maar dat is het domste wat je kan doen, je bent dan gewoon dood Ik prefereer heel stiekem naar de overkant te gaan inderdaad door allerlei tunnels enz en dan bij de vijand's basis allemaal moordpartijen aanrichten. Haha! Hoeveel maps zijn er eigenlijk? Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 10 ofz, maar later gaan ze er meer in doen dmv patches Reageren
Hayte Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik vind dat het opnieuw spawnen zo lang duurt... Press X to iets, druk je op X, duurt het nog steeds 5 minuten voordat je ook echt iemand kan neerschieten... Heb trouwens net de campagne uitgespeeld Reageren
Thesoldier Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 radec academie is echt een gave map, veel mensen rennen gelijk het pleintje op maar dat is het domste wat je kan doen, je bent dan gewoon dood Ik prefereer heel stiekem naar de overkant te gaan inderdaad door allerlei tunnels enz en dan bij de vijand's basis allemaal moordpartijen aanrichten. hahaa ja idd ik ren nooit maar ook nooit het pleintje op ik ga meestal langs die soort bioscoop en de tunnels . en dan daar een massamoord maken Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb de demo uitgeprobeerd ik vond het wel leuk maar niet echt super. Ik ga denk ik eerst Call of Duty World at War kopen en later wel Killzone 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.