Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

kan iemand me helpen, Ik weet niet wat ik moet doen met een missie, ik plaats wel even een spoiler tag.

Ik zit bij die missie van radec academie, je gaat dan het dak op en je komt zo een ATAC tegen zo een vliegend schietding, Ik heb geen idee wat ik moet doen. ik zit de hele tijd te schuilen achter de pilaar en de raketten halen niks uit omdat dat ding zich ontzettend snel verplaatst. Weet iemand wat ik moet doen ? [/font]

Alvast bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

kan iemand me helpen, Ik weet niet wat ik moet doen met een missie, ik plaats wel even een spoiler tag.

Ik zit bij die missie van radec academie, je gaat dan het dak op en je komt zo een ATAC tegen zo een vliegend schietding, Ik heb geen idee wat ik moet doen. ik zit de hele tijd te schuilen achter de pilaar en de raketten halen niks uit omdat dat ding zich ontzettend snel verplaatst. Weet iemand wat ik moet doen ? [/font]

Alvast bedankt _O_

Op het moment dat de ATAC laag vliegt aan de rechter of linker kant (daar waar die blauwe dingen zijn) moet je op zo'n blauw ding schieten, waarna als het goed is de ATAC door een stroomschok blijft stil vliegen zonder te schieten, op dat moment moet je een RPG (raket) op hem afvuren. Als je dat twee of drie keer doet (denk ik) zal hij kapot gaan.

Het makkelijkst is dus om met een pistool op dat blauwe ding schieten, om vervolgens te switchen naar de RPG. Maar ik heb er ook wel even over gedaan om daar achter te komen hoor.[/font]

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Trap af aan een van de beide kanten, en dan zo'n gangetje in onder het plateau waar je begint. Ik zat ook eerst de hele tijd achter die pilaar te schuilen, maar dat werkt volgensmij op easy nog niet lang. Daaronder ligt overigens ook nog een lading raketten, mocht je aan de drie die je krijgt niet genoeg hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

O dus je kan ook in de tunnel schuilden ?

Kan de helikopter je dan nog steeds raken of niet ?

je moet in de tunneltje waar je bazooka ligt blijven en weg van dat open gedeelte dan moet je snel w8te tot ie komt en dan op die blauwe dingen schieten en switch meteen naar bazooka snel richten en schiet maar . dit moet je 2 a 3 x fzo doen .

Link to comment
Delen op andere websites

Welke missie is dat? :?

2de of 3de missie met die arc towers .

maar k heb een M249 achtige wapen waar ik mee own en ik ben rank 7 geworde heb nu engineer maar je draagt dan geneens wapens ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind engineer toch wel een beetje een klote ability, je hebt inderdaad alleen maar zo een shitty shotgun als wapen en je kan wel machine-nesten maken maar die zijn altijd in een klap kapot, en meestal als je ze wilt bouwen word je ook nog eens overhoop geschoten. En ze kunnen ontploffen dus als je er een wilt repareren en iemand schiet een kogel op je af, dan BOEM !!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind engineer toch wel een beetje een klote ability, je hebt inderdaad alleen maar zo een shitty shotgun als wapen en je kan wel machine-nesten maken maar die zijn altijd in een klap kapot, en meestal als je ze wilt bouwen word je ook nog eens overhoop geschoten. En ze kunnen ontploffen dus als je er een wilt repareren en iemand schiet een kogel op je af, dan BOEM !!! :duh:

kan ik vind een *gewone* ook beter

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind engineer toch wel een beetje een klote ability, je hebt inderdaad alleen maar zo een shitty shotgun als wapen en je kan wel machine-nesten maken maar die zijn altijd in een klap kapot, en meestal als je ze wilt bouwen word je ook nog eens overhoop geschoten. En ze kunnen ontploffen dus als je er een wilt repareren en iemand schiet een kogel op je af, dan BOEM !!! :duh:

kan ik vind een *gewone* ook beter

Op dichte plekken moet je assault doen met grenade launcher :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel haast alleen maar met gewone, soldier dus, Medic vind ik nooit leuk, niemand revived mij dus dan ga ik andere mensen ook niet reviven :duh:

Ik heb net trouwens die heavy electric dude doodgemaakt. heb nu wel lekker een electric gun, de beste geweer tot nu toe vind ik _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind engineer toch wel een beetje een klote ability, je hebt inderdaad alleen maar zo een shitty shotgun als wapen en je kan wel machine-nesten maken maar die zijn altijd in een klap kapot, en meestal als je ze wilt bouwen word je ook nog eens overhoop geschoten. En ze kunnen ontploffen dus als je er een wilt repareren en iemand schiet een kogel op je af, dan BOEM !!! :duh:

kan ik vind een *gewone* ook beter

Op dichte plekken moet je assault doen met grenade launcher :Y

die heb ik nog niet heb nu een M249 achtige LMG die ook heel goed is ... jmmr dat stroomschok geweer of vlammenwerper niet in MP zit .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...