Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Hebben jullie ook 'lagg' in de controllers? :?

Ik heb ergens gelezen dat Killzone 2 last heeft van 'lagg' in de controllers.

nee helemaal niet dat is onzin ik klik op R1 en hij schiet meteen en dat is bij de meeste zo .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel meestal als Helghast en julie? :puh:

Ik ook die vind ik echt zo vet _O_

in single player zit je al de hele tijd als de ISA te spelen, dus het is vet om het een keer van de andere kant te zien. En de hellghast zijn natuurlijk de geweldigste badguys in een game ooit :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel meestal als Helghast en julie? :puh:

Ik ook die vind ik echt zo vet _O_

in single player zit je al de hele tijd als de ISA te spelen, dus het is vet om het een keer van de andere kant te zien. En de hellghast zijn natuurlijk de geweldigste badguys in een game ooit :tu:

Ik heb nog maar 1 keer met de ISA gespeeld online. :)

Ik speel eigenlijk zoveel mogelijk met de Helghasten. _O_

Weet er ook iemand waar je de lintjes van multiplayer kan bekijken? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel meestal als Helghast en julie? :puh:

Ik ook die vind ik echt zo vet _O_

in single player zit je al de hele tijd als de ISA te spelen, dus het is vet om het een keer van de andere kant te zien. En de hellghast zijn natuurlijk de geweldigste badguys in een game ooit :tu:

Inderdaad. :Y

Zoals deze:

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel meestal als Helghast en julie? :puh:

Ik ook die vind ik echt zo vet _O_

in single player zit je al de hele tijd als de ISA te spelen, dus het is vet om het een keer van de andere kant te zien. En de hellghast zijn natuurlijk de geweldigste badguys in een game ooit :tu:

Inderdaad. :Y

Zoals deze:

:7

Cool! :D

Ik zou ook wel zo'n pak willen. ^_^

Kan ik cupcakes gaan uitdelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel meestal als Helghast en julie? :puh:

Ik ook die vind ik echt zo vet _O_

in single player zit je al de hele tijd als de ISA te spelen, dus het is vet om het een keer van de andere kant te zien. En de hellghast zijn natuurlijk de geweldigste badguys in een game ooit :tu:

Ik heb nog maar 1 keer met de ISA gespeeld online. :)

Ik speel eigenlijk zoveel mogelijk met de Helghasten. _O_

Weet er ook iemand waar je de lintjes van multiplayer kan bekijken? :?

Die lintjes van multiplayer kan je (ongeveer) bekijken bij de Statistics, te vinden in de Warzone gedeelte :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een level waar het k*t is om ISA te zijn, dat je in die ondergrondse kamer begint en dan loopt iedereen de trap op maar dan schiet de hellghast door zo een klein raampje. Iedereen zit dan echt al ratten in de val, overal granaten en kogels :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een level waar het k*t is om ISA te zijn, dat je in die ondergrondse kamer begint en dan loopt iedereen de trap op maar dan schiet de hellghast door zo een klein raampje. Iedereen zit dan echt al ratten in de val, overal granaten en kogels :7

Radec Acedemie ? dies eigenlijk wel vet ...

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere Killzone 2 speler zal het met ons eens zijn dat de support van Guerrilla Games voor deze shooter tot nu toe simpelweg fantastisch is geweest. En de oplettende gamer heeft vast al op het officiële PlayStation forum gezien dat deze support gewoon zo zal blijven, want Seb Downie heeft daar laten weten welke problemen er met de aankomende Killzone 2 patch zullen worden opgelost. Laten we maar meteen zeggen dat het een groot gedeelte van de eerder aangekaarte klachten zal oplossen. Hij heeft ook nog laten weten dat er over de controls van deze game later deze week meer bekend zal worden gemaakt.

De volgende items die eerder zijn aangekaart worden in eerstvolgende patch aangepakt:

De Boost Medal bug

Het probleem in Search & Destroy met de C4 lading niet kunnen ontmantelen

De shotgun Aim Assist

Het soms onrechtmatige winnen van een clan die niet komt opdagen in een clanmatch

De Battle Replay op Killzone.com voor Corinth Crossing werkt maar sporadisch

De Ignore List werkt soms niet naar behoren

Sporadisch crashen van de game bij gebruik van Saboteur in vermomming

Sporadisch crashen van de game wanneer je een nieuw MP spel start

Sporadisch crashen van de game wanneer je op X drukt om te spawnen

Sporadisch crashen van de game bij enteren/verlaten van een MP spel

Probleem met het Moord doelwit op HUD icon wanneer je Medic bent

Over de controls had Downie eerder deze week het volgende geplaatst:

Controller Issues

We have not stopped looking into the complaints and will see what we can do about it. Any possible changes will have to be carefully implemented and tested before being deployed though. We will have an update on this later this week.

Het dikgedrukte heeft hij er kort geleden bij geplaatst, dus we verwachten na het weekend meer feedback hierover. Overigens zijn de meeste Killzone 2 gamers gewoon tevreden met de huidige controls en hoeft er volgens hun niets veranderd te worden.

Wanneer we de nieuwe patch precies kunnen verwachten is nog niet bekend, maar dat zal vermoedelijk niet lang meer gaan duren. Zodra we meer weten kun je het vanzelfsprekend hier weer lezen.

Update: Patch 1.20 is vanaf nu te downloaden, dus start de game maar op!

van ps3life.nl

:D ik heb bijna nooit bots gerankd ben nu trouwens bijna rank 8

Bewerkt: door Thesoldier
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...