Thesoldier Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Sommige challenges zijn echt zwaar moeilijk, bijv dat je bij engineer, in een match 5 mensen moet doodmaken met een bot machinegun mij nooit gelukt wel tot 3 en zelfs 4 gehaald.Ik vraag me af mischien wil iemand mij helpen dat we bijv dan samen alle challenges gaan doen, door met zen tweeen in 2 verschillende teams te zitten en dat we allebei dan expres voor elkaar's eigen machinegun lopen En de rest bijv door elkaar steeds te reviven zodat we daar ook lintjes voor krijgen. je moet de bots bij je spawn plaats zetten 1x gedaan 10 kills gebruik engineer niet meer zoveel maar ik had in een match 2x een propoganda apperaat afgeleverd wat aardig moeilijk is in vijnadelijk gebied Reageren
Dieko Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Met deathmatch krijg je de meeste punten En ik heb nu 10000 punten op Killzone 2 :dans: Reageren
Thesoldier Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Met deathmatch krijg je de meeste punten En ik heb nu 10000 punten op Killzone 2 :dans: heb je nu hoogste rang ? maar ey mss zulle we ff kz2 meeting planne ? Reageren
Dieko Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Met deathmatch krijg je de meeste punten En ik heb nu 10000 punten op Killzone 2 :dans: heb je nu hoogste rang ? maar ey mss zulle we ff kz2 meeting planne ? Ik heb al de hoogste rank namelijk Generaal. Maar ik zit wel in de top 1000 duizend Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Met deathmatch krijg je de meeste punten En ik heb nu 10000 punten op Killzone 2 :dans: heb je nu hoogste rang ? maar ey mss zulle we ff kz2 meeting planne ? Ik heb al de hoogste rank namelijk Generaal. Maar ik zit wel in de top 1000 duizend Dieko zit jij al in een clan? Bewerkt: 7 maart 2009 door End Of The Riot Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Met deathmatch krijg je de meeste punten En ik heb nu 10000 punten op Killzone 2 :dans: heb je nu hoogste rang ? maar ey mss zulle we ff kz2 meeting planne ? Ik heb al de hoogste rank namelijk Generaal. Maar ik zit wel in de top 1000 duizend Dieko zit jij al in een clan? Ja de Gayzone 2 clan[/font] Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb samen met een vriend 5 uur lang killzone 2 gespeeld. van 12 uur tot nu ongeveer. Ik ben iets van 2 keer geranked en ben nu nog maar 2 plaatsen weg van generaal. Ben nu vooral tacticus, lekker overal spawnplaatsen plaatsen en vliegtuigbots op de vijand afsturen. Zo vet Reageren
Thesoldier Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb samen met een vriend 5 uur lang killzone 2 gespeeld. van 12 uur tot nu ongeveer. Ik ben iets van 2 keer geranked en ben nu nog maar 2 plaatsen weg van generaal. Ben nu vooral tacticus, lekker overal spawnplaatsen plaatsen en vliegtuigbots op de vijand afsturen. Zo vet ik moet nog 4 levels voor generaal nog 198 xp voor rang 9 Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb nu de blitzkrieg trophy gekregen Reageren
Thesoldier Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb nu de blitzkrieg trophy gekregen wat moet je dan doen ? Reageren
Scheme015 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb nu de blitzkrieg trophy gekregen wat moet je dan doen ? 50 online wedstrijden winnen Reageren
Thesoldier Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb nu de blitzkrieg trophy gekregen wat moet je dan doen ? 50 online wedstrijden winnen o ok die wekelijks online rangen trophys lijke me moeilijk . Reageren
Dieko Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Sven, mijn clan heet ThaKillerZ. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Sven, mijn clan heet ThaKillerZ. Is die groot? btw:Weet er iemand hoe je medic wordt? Reageren
Thesoldier Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Sven, mijn clan heet ThaKillerZ. ik zit in een goede clan voor KZ2 : Red guard legion vandaag toernooi CW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.