Scheme015 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Sven, mijn clan heet ThaKillerZ. Is die groot? btw:Weet er iemand hoe je medic wordt? Je moet een bepaald level zijn en dan als een spel begint moet je meeestal op X drukken om gereed te staan, maar dan moet je naar de volgende tab dus op R1 of L1 drukken en dan, ben je er en dan moet je naar het bovenste naar rechts of links drukken met de pijltjes het werkt precies hetzelfde, dan als je je wapen wilt veranderen. Hopelijk is het duidelijk ik kan het niet meer beter uitleggen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb een soort van trophy gekregen er staat iets van beste 4% van de week wat bedoelen ze hiermee ? Ik ben nu trouwens al 2 sterren nog 1 ster tot generaal Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Heb 'm ook, zullen we een Clan maken voor KZ2? Reageren
Scheme015 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb een soort van trophy gekregen er staat iets van beste 4% van de week wat bedoelen ze hiermee ?Ik ben nu trouwens al 2 sterren nog 1 ster tot generaal die trophy betekent dat je tot de beste hoort van die afgelopen tijd en dat is die 4%. Dus Jij Bent de beste van de aflopen tijd die killzone hebben bij gehouden iedereen behoort tot die 100%, want dat zijn alle spelers die online killzone spelen en jij behoort tot de beste 4% van deze tijd. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) wauw !!! Ik ben nu trouwens ook generaal geworden. dus ben een tijdje met multiplayer gestopt. want voorlopig is er niks voor mij te bereiken. Ben nu bij single player missie al bij die eindmissie in die paleis en het is verschrikkelijk moeilijk Ik heb ook een vraagje: Ik wil nu met een nieuwe personage overnieuw beginnen met multiplayer. Wat moet ik dan precies doen ? Een nieuwe personage maken op mijn ps3 en dan mijn account op killzone.com bevestigen ??? Bewerkt: 8 maart 2009 door PowerPats Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 wauw !!! Ik ben nu trouwens ook generaal geworden. dus ben een tijdje met multiplayer gestopt. want voorlopig is er niks voor mij te bereiken. Ben nu bij single player missie al bij die eindmissie in die paleis en het is verschrikkelijk moeilijk Ik heb ook een vraagje: Ik wil nu met een nieuwe personage overnieuw beginnen met multiplayer. Wat moet ik dan precies doen ? Een nieuwe personage maken op mijn ps3 en dan mijn account op killzone.com bevestigen ??? Ik denk dat je dan een nieuwe account moet maken en dan linken bij killzone 2. Tenzij dat de makers van Killzone 2 met een prestige systeem komen. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 hoe moet je die machine gun turrets reparen ? die stationaire guns Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Hey Ik zoek een clan. Voor te trainen en om af en toe gewoon is te spelen. Niet voor clanwars, want das te moeilijk. Ik heb meestal meer kills als deaths en ik ben ook altijd medic. En ik haal in de meeste matches wel boven de 25 punten. Ik hoop dat iemand een leuke clan weet? Reageren
HA5H Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Hey Ik zoek een clan. Voor te trainen en om af en toe gewoon is te spelen. Niet voor clanwars, want das te moeilijk. Ik heb meestal meer kills als deaths en ik ben ook altijd medic. En ik haal in de meeste matches wel boven de 25 punten. Ik hoop dat iemand een leuke clan weet? Misschien kunnen we samen in de ThaKillerZ clan van Dieko? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Hey Ik zoek een clan. Voor te trainen en om af en toe gewoon is te spelen. Niet voor clanwars, want das te moeilijk. Ik heb meestal meer kills als deaths en ik ben ook altijd medic. En ik haal in de meeste matches wel boven de 25 punten. Ik hoop dat iemand een leuke clan weet? Misschien kunnen we samen in de ThaKillerZ clan van Dieko? Is goed! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dieko wil je vragen aan de leader van je clan of we mogen joinen? Reageren
Thesoldier Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 hoe moet je die machine gun turrets reparen ? die stationaire guns Reageren
Dieko Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Dieko wil je vragen aan de leader van je clan of we mogen joinen? Ik ben de leader Ik stuur jullie een uitnodiging Reageren
Thesoldier Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 hoe moet je die machine gun turrets reparen ? die stationaire guns reageer ff dieko heb je veel leden Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hoe komt het dat sommige mensen 3 sterren hebben maar omsingelt met een rode of een zwarte lintje ? wat betekent dat ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.