PowerPats Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik wou er toevallig deze week een halen, wat is een goede headset voor ongeveer 40 euro ??? Reageren
Thesoldier Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 voor 30 euro kan je al een goede krijge dieko hoeveel leden heb je al ? Reageren
Dieko Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 voor 30 euro kan je al een goede krijge dieko hoeveel leden heb je al ? Met paar leden van het forum heb ik er al 6 Reageren
Thesoldier Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 voor 30 euro kan je al een goede krijge dieko hoeveel leden heb je al ? Met paar leden van het forum heb ik er al 6 maak je gang aan op consolegaming.eu Reageren
Dieko Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 voor 30 euro kan je al een goede krijge dieko hoeveel leden heb je al ? Met paar leden van het forum heb ik er al 6 maak je gang aan op consolegaming.eu Geen zin nu, andere keer Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik wou er toevallig deze week een halen, wat is een goede headset voor ongeveer 40 euro ??? Probeer de officieele headset die kost wel iets meer. Reageren
Dieko Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Je kan elk bluetooth headset gebruiken voor de PS3. En die kosten 10 tot 20 euro Reageren
.Stan Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Heey allemaal, ik ben opzoek naar een goede Killzone 2 clan waar in in kan. Ik heb helaas geen headset en ga er ook geen kopen, ik hoop dat dat niet erg is. Mijn level is ook nog niet zo hoog wat ik heb het spel net 6 dagen. Mijn level is dat met 2 streepjes; Captain dus. Gr. Stanboy96 Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Oke ik ga morgen naar de mediamarkt, bedankt iedereen. Ik ga gewoon voor de officiele, denk ik dan heb ik in ieder geval zekerheid. Reageren
wupie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 ik heb het spel 2 dagen maar wat ik nu heb gezien is echt vet het overtreft cod4 en 5 makkelijk Reageren
wupie Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) dit is misschien een domme vraag maar waar kan je je mannetje aanpassen online want ik kan het nergens vinden en kan iemand me helpen metdie missie waarin je met zijn tweeën ingesloten raakt door de mannen van radic aan het einde in het kasteel want ik kom niet verder dan het balkon[/font] Bewerkt: 24 maart 2009 door wupie Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 als je wacht in de lobby voor de volgende game, druk je op R1 en je ziet het menuutje waar je afhankelijk van je rank, je poppetje en wapens kan aanpassen Reageren
.Stan Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) dit is misschien een domme vraag maar waar kan je je mannetje aanpassen online want ik kan het nergens vinden en kan iemand me helpen metdie missie waarin je met zijn tweeën ingesloten raakt door de mannen van radic aan het einde in het kasteel want ik kom niet verder dan het balkon[/font] Je mannetje kan je aanpassen als je dood bent en als je je terugkeerpunt kan kiezen, druk op R1 en kies met de toetsen links op je joystick wat je wil. ( je kan met R1 en L1 tusssen de menu's wisselen van: Hoofdscherm(terugkeerscherm), Insignescherm (dus het mannetje kiezen), Factie scherm (kan je niet veel doen:P) en het Teamscherm(hier kan je meedoen aan een team of zelf een aanmaken(een soort squad dus)) In die missie zit ik ook, je zult eerst als je binnen bent veel helgast moeten doden, daarna zal er staan, de deuren van het balkon zijn open, dan ga je naar de zijkant(links of rechts) en ga je naar boven, hier staan een paar helgast met vlammenwerper en een paar gewone, dood deze. Hierna kan je het best boven blijven en richting de kant gaan waar je deze zaal binnen bent gekomen. Er komen nu superveel helgast...Dood ze allemaal. Nu zullen er van achteren mensen met bazooka op je beginnen te schieten. Verder ben ik niet gekomen, maar ik denk dat je op een gegeven moment verder kan. Bewerkt: 25 maart 2009 door stanboy96 Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 je moet gewoon naar de grote deur lopen die in het midden staat. dan komt er een filmpje, en de rest verklap ik niet Reageren
Dieko Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Kan je je mannetje aanpassen in Killzone 2? In multiplayer of singleplayer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.