End Of The Riot Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Kan je je mannetje aanpassen in Killzone 2?In multiplayer of singleplayer? In multiplayer wel als je medic kiest of technican of gewoon soldaat dan zie je er anders uit. Reageren
.Stan Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Kan je je mannetje aanpassen in Killzone 2?In multiplayer of singleplayer? In de Single player niet, en in de multiplayer een beetje, als je bijv. een andere klasse kiest, hoort daar een andere kleding bij, maar je kan het niet zo aanpassen als bijv. bij Rainbow Six vegas 2 (als je dat kent) Gr. Stanboy96 Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Vinden jullie ook dat killzone 2 een beetje mwoah word ? Ik speel het al iets van 2 weken niet meer. Ze moeten echt nieuwe content hebben. Reageren
wupie Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 ik heb nog een vraag ik ben nu dat je tegen racid moet vechten maar hoe kun je hem rakken want hij is steeds te snel moet ik gewoon steeds maar we op hem gaan schieten[/font] Reageren
HA5H Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 ik heb nog een vraagik ben nu dat je tegen racid moet vechten maar hoe kun je hem rakken want hij is steeds te snel moet ik gewoon steeds maar we op hem gaan schieten[/font] Jep, je moet gewoon door blijven schieten op Radec totdat hij uiteindelijk doodgaat. Ik heb ongeveer 3 kwartier tot een uur gedaan over het stukje van die grote zaal tot aan het doodschieten van Radec, dus reken op een heel lang level [/font] Reageren
wupie Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 ik heb nog een vraagik ben nu dat je tegen racid moet vechten maar hoe kun je hem rakken want hij is steeds te snel moet ik gewoon steeds maar we op hem gaan schieten[/font] Jep, je moet gewoon door blijven schieten op Radec totdat hij uiteindelijk doodgaat. Ik heb ongeveer 3 kwartier tot een uur gedaan over het stukje van die grote zaal tot aan het doodschieten van Radec, dus reken op een heel lang level [/font] ok maar et lijkt net als of er niks af gaat maar waar kan ik hem het beste aanvallen gewoon op een plek blijven of gewoon rond lopen[/font] Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer. Reageren
HA5H Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer. Ik heb voor het doden van hem gewoon de Helghast AR gebruikt en blijven schieten. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Ik heb hem niet, maar wel gespeeld! Reageren
wupie Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer. hoelang heb jij er dan over gedaan en over multiplayer waarom ik nergens zoon geschutskoepel plaatsen maar andere mensen wel Bewerkt: 28 maart 2009 door wupie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer. hoelang heb jij er dan over gedaan en over multiplayer waarom ik nergens zoon geschutskoepel plaatsen maar andere mensen wel Heb je daar wel de juiste rank voor? Reageren
wupie Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Heb je daar wel de juiste rank voor? ja want ik heb tot nu toe er een neergezet in een gebouw maar daar kon ik niks mee want daar kwam niemand Reageren
.Stan Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 ja want ik heb tot nu toe er een neergezet in een gebouw maar daar kon ik niks mee want daar kwam niemand Deze moet je plaatsen als je stilstaat, dus niet onder het lopen Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 En er kunnen maar een maximaal aantal machinegun nests geplaatst worden in een level, dus andere mensen kunnen jou voor zijn. Reageren
wupie Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 ik heb hem eindelijk uitgespeeld echt vet ik vind het eind een beetje raar denken jullie dat het de volgende keer weer verder gaat[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.