Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Kan je je mannetje aanpassen in Killzone 2?

In multiplayer of singleplayer?

In de Single player niet, en in de multiplayer een beetje, als je bijv. een andere klasse kiest, hoort daar een andere kleding bij, maar je kan het niet zo aanpassen als bijv. bij Rainbow Six vegas 2 (als je dat kent)

Gr. Stanboy96

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een vraag

ik ben nu dat je tegen racid moet vechten maar hoe kun je hem rakken want hij is steeds te snel moet ik gewoon steeds maar we op hem gaan schieten[/font]

Jep, je moet gewoon door blijven schieten op Radec totdat hij uiteindelijk doodgaat.

Ik heb ongeveer 3 kwartier tot een uur gedaan over het stukje van die grote zaal tot aan het doodschieten van Radec, dus reken op een heel lang level ;)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een vraag

ik ben nu dat je tegen racid moet vechten maar hoe kun je hem rakken want hij is steeds te snel moet ik gewoon steeds maar we op hem gaan schieten[/font]

Jep, je moet gewoon door blijven schieten op Radec totdat hij uiteindelijk doodgaat.

Ik heb ongeveer 3 kwartier tot een uur gedaan over het stukje van die grote zaal tot aan het doodschieten van Radec, dus reken op een heel lang level ;)[/font]

ok maar et lijkt net als of er niks af gaat maar waar kan ik hem het beste aanvallen gewoon op een plek blijven of gewoon rond lopen[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer.

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer.

Ik heb voor het doden van hem gewoon de Helghast AR gebruikt en blijven schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer.

hoelang heb jij er dan over gedaan

en over multiplayer waarom ik nergens zoon geschutskoepel plaatsen maar andere mensen wel

Bewerkt: door wupie
Link to comment
Delen op andere websites

Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer.

hoelang heb jij er dan over gedaan

en over multiplayer waarom ik nergens zoon geschutskoepel plaatsen maar andere mensen wel

Heb je daar wel de juiste rank voor? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...