Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

vandaag nog rank up in MP :) . ben nu de op een na hoogste rank :) daarna eindelijk sniper :D

EDIT: ben nu Kolonel, volgende rank is Generaal.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Uit het LKZ Talktopic:

Net een vet lang potje gedaan met KZ2 (elk onderdeel duurde max. een half uur) . wasecht fcking spannend. Het stond eerst 1-0, toen 1-1 , vervolgens 1-2 , 1-3 , 2-3 , 3-3, en uiteindelijk met 4-3 gewonnen! :):tu::dans::D

Ik wil niet opscheppen, maar zonder mij hadden we verloren, ik was namelijk een tacticus, de enigste (er was volgens mij ook nog een andere, maar die smeet nauwlijk spawnpoints). En ik zorgde er aldoor voor dat er (in vijandig gebied) bij de doelen.

uiteindilijke score:

  • een paar moeilijk te krijgen lintjes
  • 121 punten, dat werd x1.5 gedaan dus: 181 punten!!

Was echt om je vingers en je reet bij op te vreten, zo spannend, eerst begon de aldoor wissel van wie won, op het einde ownden wij terug :) .

Was echt het wreedste potje ooit :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een grote vraag

bij de trop's staat soms een vraagteken wat moet je daar voor doen want er staan er nu ongeveer 7 met een vraagteken dus welke zijn dat

Zou het niet weten!! ---> (Gewoon even Google'n)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. _O_ heb er echt zo een zin in

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. _O_ heb er echt zo een zin in

En t is gratis:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...