gta master 1 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) vandaag nog rank up in MP . ben nu de op een na hoogste rank daarna eindelijk sniper EDIT: ben nu Kolonel, volgende rank is Generaal. Bewerkt: 29 maart 2009 door gta master 1 Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ik ga denk ik weer een nieuwe account aanmaken en weer overnieuw beginnen met ranken, ben al generaal en speel het spel eerlijk gezegt niet zo vaak meer. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Uit het LKZ Talktopic: Net een vet lang potje gedaan met KZ2 (elk onderdeel duurde max. een half uur) . wasecht fcking spannend. Het stond eerst 1-0, toen 1-1 , vervolgens 1-2 , 1-3 , 2-3 , 3-3, en uiteindelijk met 4-3 gewonnen! Ik wil niet opscheppen, maar zonder mij hadden we verloren, ik was namelijk een tacticus, de enigste (er was volgens mij ook nog een andere, maar die smeet nauwlijk spawnpoints). En ik zorgde er aldoor voor dat er (in vijandig gebied) bij de doelen. uiteindilijke score: een paar moeilijk te krijgen lintjes 121 punten, dat werd x1.5 gedaan dus: 181 punten!! Was echt om je vingers en je reet bij op te vreten, zo spannend, eerst begon de aldoor wissel van wie won, op het einde ownden wij terug . Was echt het wreedste potje ooit Reageren
wupie Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 vet man mijn hoogte was een keer 121 Reageren
Dieko Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hier een paar leuke Killzone 2 filmpjes! Ik lang geen Killzone 2 meer gespeeld Reageren
wupie Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 vete filmpjes hoe kom je daar aan Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 HHet einde van dat lovezone filmpje is zo grappig! Reageren
wupie Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 ik heb nog een grote vraag bij de trop's staat soms een vraagteken wat moet je daar voor doen want er staan er nu ongeveer 7 met een vraagteken dus welke zijn dat Reageren
.Stan Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 ik heb nog een grote vraagbij de trop's staat soms een vraagteken wat moet je daar voor doen want er staan er nu ongeveer 7 met een vraagteken dus welke zijn dat Zou het niet weten!! ---> (Gewoon even Google'n)[/font] Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Check deze site staan alle trophy's ook de secret trophy's. Ik heb er één van en dat was Giantslayer. Was puur toeval maarja. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 De dlc is aangekondigt ! 2 nieuwe multiplayer maps, een map is met die trein en die andere is in een ruimteschip :dans: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 De dlc is aangekondigt ! 2 nieuwe multiplayer maps, een map is met die trein en die andere is in een ruimteschip :dans: Maps die uit de SP komen. Lijkt me leuk. Reageren
.Stan Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Dan ga ik weer eens Killzone2'en, ik heb het lang niet meer gedaan omdat ik het saai vond worden. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. heb er echt zo een zin in Reageren
Reinier93 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. heb er echt zo een zin in En t is gratis:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.