wupie Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. heb er echt zo een zin in En t is gratis:) hoe weet je dat. ik ben vandaag generaal geworden jippie Reageren
.Stan Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ik ben al lang generaal, ik vind het spel doodsaai nu... Reageren
Reinier93 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. heb er echt zo een zin in En t is gratis:) hoe weet je dat. ik ben vandaag generaal geworden jippie stond op tweakers, maar nu is het nog onzeker of het gratis is. btw, woensdag komt update 1.24 (bron: PSonly) Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ga pappie overhalen of ik zn CC mag gebruiken voor de DLC Reageren
.Stan Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 ER zijn ook 2 nieuwe ranks na generaal, weten jullie wat je hiermee wint? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ff een grote bump, maar zijn er nog veel mensen hier die het nog online spelen? Reageren
wupie Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ff een grote bump, maar zijn er nog veel mensen hier die het nog online spelen? ik speel het nog wel eens. wie vind die mappen ook zo duur eigenlijk. je betaalt 6 euro voor maar 2 mappen. Reageren
Torritor Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik heb hem volgens mij niet, maar ik vindt 'm wel leuk. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 en alweer een nieuwe dlc aangekondigt, flash and thunder. 2 nieuwe maps die uit killzone 1 komen, maar ze hebben het helemaal geupgrade. Reageren
wupie Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik heb hem volgens mij niet, maar ik vindt 'm wel leuk. je hebt killzone niet maar toch vind je het wel leuk. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 ER zijn ook 2 nieuwe ranks na generaal, weten jullie wat je hiermee wint? Om nog maar even antwoord te geven op je vraag, ook onwetend of je het ondertussen al weet, maar helemaal niets. Er zijn gewoon nieuwe ranks bij, staat leuk. Meer ook niet. Misschien iets voor de volgende update of DLC Reageren
.Stan Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Iemand intresse in mijn Killzone 2 voor maar 35.00 euro, is nog zo goed als nieuw, met boekje, zonder krasjes, PB ME!!. OnTopic: Ik verkoop hem omdat ik hem persoonlijk niet meer zo leuk vind. Reageren
Dieko Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Jullie zullen verbaast zijn als mijn Killzone 2 montage filmpje klaar is Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bewerkt) Iemand intresse in mijn Killzone 2 voor maar 35.00 euro, is nog zo goed als nieuw, met boekje, zonder krasjes, PB ME!!.OnTopic: Ik verkoop hem omdat ik hem persoonlijk niet meer zo leuk vind. echt saai he? ik dacht dat het het spel van het jaar zou worden, maar achteraf gezien zijn alleen de grapics mooi. hij zal COD bij mij het nog niet moeilijk maken. ik ga hem ook weg doen Bewerkt: 13 juni 2009 door gtafreak321 Reageren
Dieko Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Bewerkt: 14 juni 2009 door Dieko Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.