Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Ik vind het spel mooi gemaakt, maar ik vind het niet zo leuk. smaken verschillen ;)

EDIT : vet filmpje btw ;)

MeeEENS, het spel is heel mooi, maar o zoóóó saai om te spelen.

maar ik denk dat wij de snelheid van COD gewend zijn (ik tenminste) en dan ga je ineens zo'n traag spelende game spelen.

maar het begint voor mij gewoon te vervelen, beste grapics maar gewoon kut[/font] gameplay.

BTW nice gemonteerd filmpje.

Bewerkt: door gtafreak321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel mooi gemaakt, maar ik vind het niet zo leuk. smaken verschillen ;)

EDIT : vet filmpje btw ;)

MeeEENS, het spel is heel mooi, maar o zoóóó saai om te spelen.

maar ik denk dat wij de snelheid van COD gewend zijn (ik tenminste) en dan ga je ineens zo'n traag spelende game spelen.

maar het begint voor mij gewoon te vervelen, beste grapics maar gewoon kut[/font] gameplay.

BTW nice gemonteerd filmpje.

Hier ben ik het nou eens mee eens :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hey iedereen!

Kan iemand mij misschien helpen met het behalen van ribbons van de tactician badge? Het gaat over de air support ribbons. Ik heb al veel rondes gespeeld maar mijn air support voertuig raakt niemand!

Als iemand me kan helpen zou dat fijn zijn. Gewoon om de beurt afgemaakt worden door zo'n air support? Klinkt een beetje vaag maar ik denk dat de meeste wel snappen wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bedoelt vast Luchtsteun? Als je tacticus bent kan je spawngranades gooien. Hier kan jij en je teammaten opnieuw terug komen. Als je dit lintje hebt voltooid (8/8) dan kan je luchtsteun gebruiken. Luchtsteun is die vliegende bot. Hier is ook weer een lintje voor, die bedoel jij?

Je word inderdaad vaak geraakt, maar dan moet je terug schieten op de bot. De bot zal weg vliegen en niet meer op je schieten. Jij kan dan snel weg lopen. Jou bot kan veel raken als je hem bij een missie neer gooit. Als je doelen moet verdedigen moet je daar de luchtsteun neer gooien. Mensen gaan voor de missie en niet voor de bot. Je bot zal dan vaak ongehinderd mensen killen vanuit de lucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bedoelt vast Luchtsteun? Als je tacticus bent kan je spawngranades gooien. Hier kan jij en je teammaten opnieuw terug komen. Als je dit lintje hebt voltooid (8/8) dan kan je luchtsteun gebruiken. Luchtsteun is die vliegende bot. Hier is ook weer een lintje voor, die bedoel jij?

Je word inderdaad vaak geraakt, maar dan moet je terug schieten op de bot. De bot zal weg vliegen en niet meer op je schieten. Jij kan dan snel weg lopen. Jou bot kan veel raken als je hem bij een missie neer gooit. Als je doelen moet verdedigen moet je daar de luchtsteun neer gooien. Mensen gaan voor de missie en niet voor de bot. Je bot zal dan vaak ongehinderd mensen killen vanuit de lucht.

Precies! Die lintjes bedoel ik. Ik gebruik luchtsteun al bij missie doelen dus dat scheelt, maar ik zat net in een match waarbij mijn luchtsteun alleen maar werd neer geknalt waardoor ik vervolgens geen luchtsteun kon inzetten omdat andere tacticians dat al hadden gedaan.

Ik heb ook het gevoel dat mijn vliegende bot verschrikkelijk scheef is. Als die dan uiteindelijk een vijand in zicht heeft en erop begint te knallen, is die vijand meestal al dood geschoten door een teammaat, tergend! Maar goed, ik zal het binnenkort nog wel is proberen.

Bedankt voor je reactie! :dans:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

DUBBEL XP WEEKEND !!!

Ain’t no party like a Killzone party!

Killzone 2 bezitters die van plan waren om dit weekend op vakantie te gaan, kunnen hun trip maar beter een paar dagen uitstellen. Mocht de release van het Napalm & Cordite map pack nog niet genoeg reden zijn om je de komende dagen achter je tv gekluisterd te houden, dan heeft Guerrilla nu een voorstel voor je dat maar moeilijk valt te negeren. Tot en met maandagochtend 11.00 uur kun je namelijk dubbele XP points verdienen. Handig voor als je nog de nodige badges moet scoren en ideaal voor iedereen die keihard worstelt om de hoogst haalbare rank te halen. De deal is als volgt:

"A Win will earn you a 2.5 multiplier and a Loss will still grant you the normal multiplier for a Win: 1.5. This applies only to individual points, not Clan Valor and will be available in all regions during this time."

De mannen van Guerrilla zijn ook van de partij dus zorg dat je spelers met [GG] voor hun naam goed in de gaten houdt. Om ze vervolgens met welgemikte headshot om te leggen. Zullen ze leuk vinden.

Bron: Power Unlimited

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen!

Kan iemand mij misschien helpen met het behalen van ribbons van de tactician badge? Het gaat over de air support ribbons. Ik heb al veel rondes gespeeld maar mijn air support voertuig raakt niemand!

Als iemand me kan helpen zou dat fijn zijn. Gewoon om de beurt afgemaakt worden door zo'n air support? Klinkt een beetje vaag maar ik denk dat de meeste wel snappen wat ik bedoel.

Ik wil je wel helpen ik moet hem ook nog halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...