Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Ik heb net even Killzone 2 gespeeld, maar ben al gauw gestopt met online. Ik word telkens gedood door een granaatwerper. Nu is mijn vraag: wanneer kan ik een granaatwerper krijgen? En hoe kan ik naar een andere server zodat iedereen een beetje mijn niveau is? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een bepaalde rang wordt, kan je Aanvaller worden. Deze heeft de volgende wapens: Granaatwerper, Bazooka, ander soort Bazooka. Je moet dus gewoon zoveel mogelijk punten halen zodat je die class kan vrijspelen. Dan zul je granaatwerper krijgen.

De tweede vraag weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij kan je dat instellen als je een server zoekt. Daar kan je instellen dat het spel alleen de servers toont van jou rang. Misschien kan iemand dit beter uitleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoekt nog iemand een lid voor zijn clan? Ben nog op zoek naar een nederlandse clan :)

En over die badges. Ik moet nog 6 keer moord overleven en dan heb ik alle badges :) Laat maar wat horen als je die ook nog wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als er iemand is die met mij badges wil unlocken. want ik moet nog de badge van engineer en die bot hebben. en eventueel ook van sniper, maar die grbuik ik haast nooit. Wel zou het wel handig zijn als die persoon een headset heeft. dat praat makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als er iemand is die met mij badges wil unlocken. want ik moet nog de badge van engineer en die bot hebben. en eventueel ook van sniper, maar die grbuik ik haast nooit. Wel zou het wel handig zijn als die persoon een headset heeft. dat praat makkelijker.

Ik wil je welpen, ik moet er ook nog een paar halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als er iemand is die met mij badges wil unlocken. want ik moet nog de badge van engineer en die bot hebben. en eventueel ook van sniper, maar die grbuik ik haast nooit. Wel zou het wel handig zijn als die persoon een headset heeft. dat praat makkelijker.

Ik wil je welpen, ik moet er ook nog een paar halen.

Oke, :tu: als het vandaag nog zou kunnen zou het ideaal zijn. morgen ben ik op vakantie.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als er iemand is die met mij badges wil unlocken. want ik moet nog de badge van engineer en die bot hebben. en eventueel ook van sniper, maar die grbuik ik haast nooit. Wel zou het wel handig zijn als die persoon een headset heeft. dat praat makkelijker.

Ik wil je welpen, ik moet er ook nog een paar halen.

Oke, :tu: als het vandaag nog zou kunnen zou het ideaal zijn. morgen ben ik op vakantie.

Vanavond gaat denk niet meer lukken, het zal dan maar moeten als je terug bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik wil er toch weer leven in blazen, Ben weer helemaal killzone verslaafd, en heb net de mappacks gedownload. Vooral beachhead vind ik erg goed gelukt. Hij is echt compleet andere dan zijn ps2 broertje, maar je ziet toch wel bepaalde kenmerken terug. Kreeg gelijk weer nostalgie naar killzone 1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er toch weer leven in blazen, Ben weer helemaal killzone verslaafd, en heb net de mappacks gedownload. Vooral beachhead vind ik erg goed gelukt. Hij is echt compleet andere dan zijn ps2 broertje, maar je ziet toch wel bepaalde kenmerken terug. Kreeg gelijk weer nostalgie naar killzone 1

Zag ik jou gister niet op Radec Academy?

EDIT: Laat maar, leek op jouw naam.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...