Tim Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hey, ik heb laatst iets heel raars mee gemaakt. Toen mijn aangaf dat er updates moesten worden geinstalleert voor XP. Moest hij dus servicepack 3 installeren. Maar net nadat hij halverwege was tijdens de installatie, kreeg ik dus foutmelding: Toegang geweigerd. Wat moet ik doen?, ikzelf ben beheerder van de computer, dus ik snap niet waarom ik geen updates mag installere Reageren
Wickedmen Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) probeer de de installatie bestand van microsoft.com ------ ik heb ook zo.n probleem service pack1 van windows vista mislukt steeds ik ga het nog 1 keer proberen als het weer mislukt maak ik ook zo.n onderwerp aan >>> Door Thundercover: Hiervoor hoef je echt geen dubbelpost te maken. Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 6 november 2008 door Thundercover Reageren
Tim Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Daar ligt het niet aan. Want de update is zeker van microsoft cooperation. Het is heel raar. Hij installeert hem bijna, maar net op het laatste moment krijg ik een bericht: toegang geweigerd. Is er iets persongeluk beveiligd. Want ik weet dat ik ooit windows XP upgrade via de windows CD heb geinstalleert. Ik denk toch dat hij bepaalde bestanden heeft verdubbeld of zoiets dergelijks, waardoor het systeem nu de draad kwijt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.