RandyvanEssen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hallo, Ik speel heel vaak GTA San Andreas Multiplayer, En ik heb s0beit 3.57d erbij gedownload. Het werkt gewoon. Alleen ik heb nu onder in me scherm staan tijdens het multiplayer: Weapons, en nog veel meer tekst. Maar ik kan wel in de lucht vliegen enzo, dat lukt wel! Maar hoe zet ik er wapens in? zodat ik dus de minigun enzo kan gebruiken? ik heb mensen horen zeggen dat je met de f11 en de f12 toetsen moet werken ofzo. Maar wat bedoelen ze daarmee? :S Wie kan mij helpen? P.S. IK BEN GEEN HACKER!!! IK SPEEL ALLEEN SAMEN MET EEN VRIEND IN EEN SERVER DIE HELEMAAL LEEG IS!! >>> Door Azer: Wellicht een idee om een kijkje te nemen in het scripting gedeelte! <<<
Fiegel5 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hallo,Ik speel heel vaak GTA San Andreas Multiplayer, En ik heb s0beit 3.57d erbij gedownload. Het werkt gewoon. Alleen ik heb nu onder in me scherm staan tijdens het multiplayer: Weapons, en nog veel meer tekst. Maar ik kan wel in de lucht vliegen enzo, dat lukt wel! Maar hoe zet ik er wapens in? zodat ik dus de minigun enzo kan gebruiken? ik heb mensen horen zeggen dat je met de f11 en de f12 toetsen moet werken ofzo. Maar wat bedoelen ze daarmee? :S Wie kan mij helpen? P.S. IK BEN GEEN HACKER!!! IK SPEEL ALLEEN SAMEN MET EEN VRIEND IN EEN SERVER DIE HELEMAAL LEEG IS!! Of je een hacker bent kunnen we niet beoordelen, wel kunnen we je allemaal vertellen dat we je niet mogen helpen met illegale praktijken..
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hallo,Ik speel heel vaak GTA San Andreas Multiplayer, En ik heb s0beit 3.57d erbij gedownload. Het werkt gewoon. Alleen ik heb nu onder in me scherm staan tijdens het multiplayer: Weapons, en nog veel meer tekst. Maar ik kan wel in de lucht vliegen enzo, dat lukt wel! Maar hoe zet ik er wapens in? zodat ik dus de minigun enzo kan gebruiken? ik heb mensen horen zeggen dat je met de f11 en de f12 toetsen moet werken ofzo. Maar wat bedoelen ze daarmee? :S Wie kan mij helpen? P.S. IK BEN GEEN HACKER!!! IK SPEEL ALLEEN SAMEN MET EEN VRIEND IN EEN SERVER DIE HELEMAAL LEEG IS!! Of je een hacker bent kunnen we niet beoordelen, wel kunnen we je allemaal vertellen dat we je niet mogen helpen met illegale praktijken.. Het is niet illegaal, op servers staat meestal aangegeven of het er is toegestaan om te cheaten of niet, en als je het in servers doet waar het niet mag, wordt je meteen gebanned. Maar er zijn ook servers die er speciaal voor zijn gemaakt. >>> Door Azer: Servers die het toestaan om te vals te spelen dmv cheats worden gebanned van de serverlist, dus toegestaan? <<<
Fiegel5 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hallo,Ik speel heel vaak GTA San Andreas Multiplayer, En ik heb s0beit 3.57d erbij gedownload. Het werkt gewoon. Alleen ik heb nu onder in me scherm staan tijdens het multiplayer: Weapons, en nog veel meer tekst. Maar ik kan wel in de lucht vliegen enzo, dat lukt wel! Maar hoe zet ik er wapens in? zodat ik dus de minigun enzo kan gebruiken? ik heb mensen horen zeggen dat je met de f11 en de f12 toetsen moet werken ofzo. Maar wat bedoelen ze daarmee? :S Wie kan mij helpen? P.S. IK BEN GEEN HACKER!!! IK SPEEL ALLEEN SAMEN MET EEN VRIEND IN EEN SERVER DIE HELEMAAL LEEG IS!! Of je een hacker bent kunnen we niet beoordelen, wel kunnen we je allemaal vertellen dat we je niet mogen helpen met illegale praktijken.. Het is niet illegaal, op servers staat meestal aangegeven of het er is toegestaan om te cheaten of niet, en als je het in servers doet waar het niet mag, wordt je meteen gebanned. Maar er zijn ook servers die er speciaal voor zijn gemaakt. Dan nog, zijn cheats en hacks meestal illegaal. Kunnen we controleren of het daar mag? Nee, dat kunnen we niet. En cheats en hacks zijn in de meeste gevallen illegaal. Dus kunnen we niet helpen. En op die speciale servers kun je dan ook om hulp vragen?
GTA Haas Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hallo,Ik speel heel vaak GTA San Andreas Multiplayer, En ik heb s0beit 3.57d erbij gedownload. Het werkt gewoon. Alleen ik heb nu onder in me scherm staan tijdens het multiplayer: Weapons, en nog veel meer tekst. Maar ik kan wel in de lucht vliegen enzo, dat lukt wel! Maar hoe zet ik er wapens in? zodat ik dus de minigun enzo kan gebruiken? ik heb mensen horen zeggen dat je met de f11 en de f12 toetsen moet werken ofzo. Maar wat bedoelen ze daarmee? :S Wie kan mij helpen? P.S. IK BEN GEEN HACKER!!! IK SPEEL ALLEEN SAMEN MET EEN VRIEND IN EEN SERVER DIE HELEMAAL LEEG IS!! Of je een hacker bent kunnen we niet beoordelen, wel kunnen we je allemaal vertellen dat we je niet mogen helpen met illegale praktijken.. Het is niet illegaal, op servers staat meestal aangegeven of het er is toegestaan om te cheaten of niet, en als je het in servers doet waar het niet mag, wordt je meteen gebanned. Maar er zijn ook servers die er speciaal voor zijn gemaakt. Als je wilt cheaten ga je naar -knip- zijn profiel, kopieër dan de Server IP. En dan voeg je het toe bij Favorite! >>> Door Azer: Of niet... <<<
Sandra Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 .... dan nog mogen wij je niet helpen met cheats/hacks
Azer Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Voor de duidelijkheid: - De server bepaald niet of cheats wel of niet toegestaan zijn, maar het SA:MP team. - Cheats zijn dus nergens toegestaan. - Dus is het ook ten strengste verboden om het over cheats te hebben in het multiplayer gedeelte van gtaforum.nl - Als je wilt cheaten start je singleplayer maar op. Sowieso als je perse meer wilt dan in singleplayer, ga scripten ipv cheaten.
Recommended Posts