petergt Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 wat ik mij afvroeg, komen er ook mods voor gta IV op de ps3? of zijn die eral? ik heb namelijk weinig ervaring op 't gebied 'modde met een playstation', omdat dit de eerste gta is die ik op de ps heb. Mvg Petergt Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik denk het niet. Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Waarschijnlijk komen er geen mods op, omdat het nogal moeilijk is om het te laten werken op een Playstation 3. Als GTA:IV op de computer uit komt kan ik je bijna verzekeren dat er modificaties komen. Als dat kan tenminste. Waarschijnlijk wel, dus ik denk dat er wel mods komen voor de PC. Die komt op 2 december uit (als het niet weer word uitgesteld). Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Voor de PC kan je altijd wel modden..maar wist niet eens dat het eigenlijks kon voor de PS3 ik zou der persoonlijk niet aan beginnen (dat zeg ik nu wel maar wie weet) Reageren
Dvt Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) wat ik mij afvroeg, komen er ook mods voor gta IV op de ps3? of zijn die eral? ik heb namelijk weinig ervaring op 't gebied 'modde met een playstation', omdat dit de eerste gta is die ik op de ps heb.Mvg Petergt Er zijn alleen mods voor de 360, omdat de PS3 te gecompliceerd is om te modden. Maar je moet je 360 wel hebben omgebouwd. En daarom doen weinig mensen het. Bewerkt: 6 november 2008 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.