Donald-Duck Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 als je door je oogwimpers en van een afstand kijkt lijkt het er ergens vaag wel op de kleur kan afwijken omdat er plaatjes met een bruinere en plaatjes met een grijzere kleur waren, ik heb voor de bruinere gekozen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Heb je dit zelf gemaakt of gewoon van internet afgeplukt, want dat kan ik niet uit je tekst halen. De showroom is er om je eigen creaties te laten zien en beoordelen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 ik zie er echt niets in Reageren
joppie Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 @hierboven: zie hier! Zelf gemaakt? Het nog een beetje aan de kale kant. Maar verder ziet het er prima uit, net als in de link maar dan vanuit een ander viewpoint. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Het gebouw is in het echt grijs van kleur maar vaak wordt het als de zon ondergaat een foto van genomen, en dan lijkt het bruinachtig. Met normaal dag licht, geen oranje zon s' Avonds. Hier kun je zien dat de kleur beter uitkomt. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) idd zelf gemaakt, zo van internet af halen is stom @ joppie: dat plaatje had ik als voorbeeld gebruikt ja Bewerkt: 5 november 2008 door Donald-Duck Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Doet met denken Aan Red Alert 2 of Emergency low graf Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Heb je omdat te maken, een speciale programma ofzo nodig? Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ziet er leuk uit! Ik denk dat het met paint gemaakt is, de gedetaileerde stukjes zijn vooral pixel voor pixel gemaakt. Iemand anders die ik ken(de) deed dit ook regelmatig met paint... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.