dn_mathias Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 hoe zet je superman op gta san andreas ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 hoe zet je superman op gta san andreas ? Ik heb >>hier<< een Superman tutorial gevonden. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 maar als ik dat wil downloaden komt er op dat hij niet meer bestaat. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 maar als ik dat wil downloaden komt er op dat hij niet meer bestaat. Even op Google zoeken is ook zó moelijk he. Klik! Reageren
dn_mathias Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 kun je me wat tips geven hoe je dat moet doen ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 kun je me wat tips geven hoe je dat moet doen ? Ik wil je best helpen maar aangezien je nogal weinig informatie geeft waar het fout gaat kunnnen Ghost_Rider je niet zo goed helpen. Dus waar gaat het fout? Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Tutorialforum/Links-balk bovenaan forum/Zoekmachine -> Master Tutorial List -> Superman Mod Installeren [klik] @ Ghost_Rider: Niet alleen Google gebruiken is moeilijk, blijkt. Bewerkt: 6 november 2008 door VWO-er Reageren
dn_mathias Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ik bedoel dat instaleren Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ik bedoel dat instaleren Ik en VWO-er hebben je al allebei een link gegeven na de tutorial voor de Superman mod. Nog één keer geef ik hem je, >>klik<<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.