Galiorix Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hier een leuk upgrade setje: klikMet een AMD Triple Core, 2 GB en een mobo. Dan moet je nog een videokaart, past niet binnen het budget. En waarschijnlijk heb je ook wel een nieuwe voeding nodig. Hoeveel Watt heb je nu? Dus nee, voor €200 - kun je echt geen fatsoenlijke PC kopen De triple cores benchen echt slecht. Ze worden door veel dual cores van Intel uit het veld geslagen Reageren
__* Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hmm, dat is jammer. Maar ik had gister nog even op de site van Can you run it gekeken, en daar stond dat je van pixel shader en vertex shader minimaal versie 3.0 nodig hebt, en de 3650 videokaart heeft bij allebei versie 4.1. Als ik daar naar kijk denk ik dat die 3650 videokaart wel genoeg zou moeten zijn, is dat ook zo ? En het lijstje wat ik in het begin van dit topic heb samengesteld zou neerkomen op 230 euro (met de 3650 videokaart en niet 3450 wat ik in het begin had gepost). Dit vind ik dan opzich nog wel okee. Maar ik heb net even in mijn computer gekeken, en daar zat wel een vierkant kastje in (ik denk dat dit dan de voeding is?) en hier stond 250 watt op. Is dat genoeg? Of hoeveel watt heb ik anders nodig? Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Dat is de voeding(als dat kastje bovenin je pc zat), 250W is erg weinig, je zult toch echt op zijn minst 400W moeten hebben wil je ehm verder uti kunnen bouwen Reageren
__* Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Jaa, dit zat inderdaad boven in. Ik heb net deze opgezocht Trust PSU 420W, past die ook bij alles wat ik heb uitgezocht? Reageren
__* Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik post nog een keer mijn laatste 2 vragen, omdat mensen misschien dit topic vergeten zijn of dachten dat het allemaal beantwoord was. 1. Is de voeding van Trust PSU 420W goed genoeg voor bij de andere spullen die ik heb uitgezocht? Of kan ik beter een andere voeding nemen? En zoja, welke raden jullie mij aan ? Niet te duur graag 2. Op de site van Can you run it staat dat je minimaal versie 3.0 nodig hebt van pixel shader en vertex shader. De 3650 512mb videokaart heeft bij allebei versie 4.1. Zou dit dan toch genoeg kunnen zijn voor gta 4? Alvast bedankt Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Allebei is genoeg, maar mocht je bijvoorbeld crossbridge ofzo gaan draaien is een sterkere voeding toch handig Reageren
__* Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Okee dankjewel. Sorry, maar wat is crossbridge? Wat ik eigenlijk wil is Gta4 en over een paar maanden Saints row 2 kunnen spelen. En welke hoeveelheid watt en merk raad je mij dan aan ? Bewerkt: 14 november 2008 door __* Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Allebei is genoeg, maar mocht je bijvoorbeld crossbridge ofzo gaan draaien is een sterkere voeding toch handig crossbridge... wtf is dat XD ik denk dat je crossfire bedoel crossfire is dat je 2 videokaarten gebruik, maar ik denk niet dat je dat ga gebruiken.. voor de rest kan je met die 420 watt een hoop doen hor Reageren
__* Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Okee, dan ga ik daar even naar kijken. Bedankt voor jullie antwoorden! Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Allebei is genoeg, maar mocht je bijvoorbeld crossbridge ofzo gaan draaien is een sterkere voeding toch handig crossbridge... wtf is dat XD ik denk dat je crossfire bedoel crossfire is dat je 2 videokaarten gebruik, maar ik denk niet dat je dat ga gebruiken.. voor de rest kan je met die 420 watt een hoop doen hor whoeps xD, ik bedoelde natuurlijk crossfire. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.