Siriouz Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Het viel me op dat in GTA IV een wijk is die Cerveza heet. toevallig is Cerveza in het Spaans bier. volgens mij in t tsjechisch ook, maar dat kan ik me niet goed meer herinneren. Viva La Cerveza! Bewerkt: 6 november 2008 door Siriouz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 In het Tsjechisch is bier Pivo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siriouz Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 oke... maar in t spaans is t soieso Cerveza. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 In het Tsjechisch is bier Pivo. In het Servisch ook ^^ (En pools ook volgens mij) Ik vind hem niet echt een EE btw,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siriouz Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2008 achja... ik vond m in ieder geval wel grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Simon- Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 In het Tsjechisch is bier Pivo. In het Servisch ook ^^ (En pools ook volgens mij) Ik vind hem niet echt een EE btw,, In het pools is bier ook Piwo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Goed Gevonden idd een EE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 wel grappig maar denk geen EE denk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 boeie dat in die landen bier pivo is het is een gta topic geen bier topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 boeie dat in die landen bier pivo is het is een gta topic geen bier topic Dit gaat over Easter Eggs en die naam is waarschijnlijk een Easter Egg, dat degelijk met GTA heeft te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Maar is het nodig om er nou nog over te beginnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Haris1994 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 In het Tsjechisch is bier Pivo. ook in Yugoslavisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Nou kun je wel allemaal namen verzinnen, maar of dat nou de bedoeling is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.